مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از جابجایی بیش از ۲۳۳ هزار مسافر در تعطیلات نوروزی توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان خبر داد.
کد خبر: ۵۸۷۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷ 07 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،بهمن خسروانی ، گفت: از ۲۳ اسفند سال گذشته تا ۱۵ فروردین امسال ۲۳۳ هزار و ۷۵۰ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برونشهری کرمانشاه جابجا شدند.

وی افزود: از این تعداد مسافر حدود ۷۱ هزار و ۱۰۰ نفر توسط اتوبوس، ۱۱۶ هزار و ۳۸۳ نفر توسط مینی‌بوس و ۴۶ هزار و ۲۶۷ نفر توسط سواری جابجا شدند.

وی ادامه داد: جابجایی این تعداد مسافر در قالب ۲۲ هزار و ۷۰۰ سفر صورت گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه یادآوری کرد: از این تعداد سفر، ۱۷ هزار و ۸۹۲ مورد آن توسط ناوگان مینی‌بوس و سواری، ۳۴۹۶ مورد توسط ناوگاناتوبوسی و ۱۳۰۸ مورد سفر نیز به صورت دربستی بوده است.

خسروانی با اشاره به فعالیت حدود ۷۰ شرکت حمل و نقل مسافری در استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: جابجایی مسافرین توسط حدود ۲۱۰ دستگاه اتوبوس، ۹۸۵ دستگاه مینی‌بوس و۷۸۷ دستگاه سواری در استان صورت می‌گیرد.

وی در ادامه از طرح ویژه نوروزی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هم یاد کرد که از ۲۳ اسفند آغاز شد و تا ۱۵ فروردین ادامه داشت و افزود: در قالب این طرح ۵۴راهدارخانه ثابت و سیار، ۵۴۰ نفر نیرو و ۳۸۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در محور‌های مواصلاتی استان در آماده باش بودند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :