وزیر بهداشت و درمان:
برای رسیدن به سطح مطلوب در نظام سلامت باید از انجام فعالیت های مقطعی پرهیز کنیم و با توجه به افزایش جمعیت مسن در کشور و بروز بیماری های جدید، کارهای انباشته و بر زمین مانده ای بسیاری وجود دارد که باید همچنان به روند ارایه خدمات با قوت و جدیت ادامه دهیم.
کد خبر: ۵۹۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۵ 10 July 2015
به گزارش تابناک قم، سید حسن قاضی‌زاده‌هاشمی در نشست هم‌اندیشی خیرین سلامت استان قم که در مدرسه امام سجاد(ع) برگزار شد اظهار کرد: توفیق کار خیر در حوزه مهمی مانند بهداشت و درمان، نصیب هر کسی نمی‌شود.

وی افزود: در 20 ماه اخیر به همت دولت، مجلس و دیگر نهادها اقدامات موثر و گسترده ای در حوزه بهداشت و درمان صورت گرفته است. 

وزیر بهداشت و درمان با اشاره به پوشش کامل شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت از لحاظ کادر پزشکی و درمانی گفت: سعی داریم برای ساکنین حاشیه شهرها امکانات خوب بهداشتی و درمانی فراهم نماییم و در آینده ای نزدیک تمامی شهرهای کشور را زیر پوشش قرار دهیم.

وی با اشاره به کاهش شدید قیمت نفت، از برطرف شدن بحران دارویی در کشور خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم پاسخگوی توقعات به حق مردم در حوزه بهداشت و درمان بوده و حلقه های زنجیره نظام کارآمد سلامت را با همت و تلاش مضاعف تکمیل کنیم.  

هاشمی در ادامه افزود: امروز برای رسیدن به سطح مطلوب در نظام سلامت فاصله بسیاری داشته و در این جهت باید از انجام فعالیت های مقطعی پرهیز کنیم و با توجه به افزایش جمعیت مسن در کشور و بروز بیماری های جدید، کارهای انباشته و بر زمین مانده ای بسیاری وجود دارد که باید همچنان به روند ارایه خدمات با قوت و جدیت ادامه دهیم. 

وی خاطرنشان کرد: مجمع خیرین حوزه سلامت تاکنون اقدامات گسترده‌ای در توسعه مراکز درمانی و بهداشتی داشته و علاوه بر ثمرات مادی، در حوزه فرهنگی هم اقدامات خوبی را از این مجمع شاهد بوده‌ایم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :