نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: شعار مرگ بر آمریکای ملت ایران تا پرچیده شدن نظام استکبار در سراسر جهان ادامه پیدا خواهد کرد.
کد خبر: ۵۹۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۵ 11 July 2015
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: شعار مرگ بر آمریکای ملت ایران تا پرچیده شدن نظام استکبار در سراسر جهان ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش فارس، محمد‌مهدی مفتح در جمع راهپیمایان روز قدس در تویسرکان با تقدیر از حضور یکپارچه مردم این دیار در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: حضور پرشور مردم ایران در راهپیمایی این روز مقدس تجدید عهد با آرمان‌های امام(ره) و رهبری است.

وی روز جهانی قدس را ابتکار امام راحل دانست و تصریح کرد: این نگاه متعالی بنیان‌گذار انقلاب جایگاهی ویژه به قدس و مظلومیت فلسطین در عرصه جهانی بخشید.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس مقابله با رژیم طاغوت، نابودی رژیم غاصب اسرائیل و مقابله با خوی استکباری در رأس آن آمریکای جهانخوار را از اهداف انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: براندازی رژیم طاغوت با رهبری مدبرانه امام(ره) و وحدت ملت ولایی محقق شد.

وی با تاکید بر اینکه با وحدت ملل مسلمان جهان رژیم صهیونیست نابود خواهد شد، گفت: مسئله قدس برخاسته از اعتقادات راسخ مردم ماست.

مفتح با تاکید بر اینکه فلسطین بخش جدانشدنی از مقدسات ملت ایران اسلامی است، بیان کرد: روز قدس نماد یکی بودن سیاست و دیانت است.

وی اظهار کرد: مردم ایران تا نابودی اسرائیل غاصب از مردم مظلوم فلسطین و دیگر بلاد اسلامی پشتیبانی می‌کنند.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس تصریح کرد: شعار مرگ بر آمریکای ملت ایران تا برچیده شدن نظام استکبار در دنیا ادامه پیدا خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش از اقدامات انجام شده در شهرستان تویسرکان سخن گفت و حفظ جایگاه مردم فرهنگ‌دوست، شهید‌پرور و ولایی تویسرکان و پیگیری مطالبات آن‌ها به کمک مسئولان در حوزه انتخابیه را از دغدغه‌های خود برشمرد.

مفتح اولویت‌های تویسرکان را راه، بهداشت و درمان، آب و اشتغال دانست و با اشاره به اینکه میانگین تویسرکان در بسیاری از شاخص‌ها نسبت به استان پایین است، گفت: برای رفع کمبودها و رسیدن به حداقل این شاخص‌ها تلاشی ویژه خواهم داشت.

وی با توجه به افزایش مشکل بیکاری در تویسرکان نسبت به استان، پیگیری و ایجاد اشتغال پایدار از سوی مسئولان را خواستار شد و افزود: برنامه‌ریزی ما در سطح شهرستان مبتنی بر ایجاد اشتغال پایدار و مستمر است.

نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت از رکود پروژه‌های تویسرکان قبل از پذیرش نمایندگی مردم این دیار سخن گفت و تاکید کرد: امروز همه پروژه‌های عمرانی تویسرکان فعال هستند.

وی پروژه چهارخطه تویسرکان به کنگاور به عنوان یکی از طرح‌های مهم این دیار نام برد و خاطرنشان کرد: تا پایان فصل سرما بخشی از این مسیر زیر بار ترافیک خواهد رفت.

مفتح از چوب لای چرخ گذاشتن برخی از افراد گله‌مند شد و اظهار کرد: با وحدت و همدلی می‌توان بر همه مشکلات فائق آمد و تویسرکان را به رشد و شکوفایی رساند.

وی از انجام مطالعه راه تویسرکان ـ همدان خبر داد و گفت: مهندسان مشاور طرح با وجود سخت بودن مسیر برای اجرا در حال کارهستند.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس از ایجاد ایستگاه قطار حمل و نقل و مسافربری در روستای باباکمال تویسرکان یاد کرد و گفت: تملک زمین‌های آن در حال انجام است.

وی به خرید آمبولانس برای بیمارستان حضرت ولی‌عصر (عج) و چندین دستگاه دیگر اشاره کرد و گفت: مجوز تبدیل درمانگاه تأمین اجتماعی تویسرکان به کلینیک تخصصی نیز گرفته شده است.

مفتح از اتمام کار بیمارستان قائم(عج) تویسرکان در سال 95 خبر داد و گفت: با پیگیری‌های مستمر از سوی راه و شهرسازی قول مساعد این مهم داده شده است.

وی از اضافه شدن 30 لیتر آب در ثانیه به آب شرب تویسرکان خبر داد و افزود: با نصب پکیج به خط انتقال آب سد مخزنی سد سرابی تا 15 مردادماه این میزان به آب شرب تویسرکان تزریق می‌شود.

به گزارش فارس مردم ولایی شهرستان تویسرکان همزمان با سراسر کشور با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس حاضر شده و انزجار خود از اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار را فریاد زدند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :