امام جمعه موقت ملایر گفت: بیداری امروز ملت‌های مسلمان الگوگیری از انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۵۹۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۳ 11 July 2015
امام جمعه موقت ملایر گفت: بیداری امروز ملت‌های مسلمان الگوگیری از انقلاب اسلامی است.

به گزارش فارس ؛ حجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه ملایر ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: بیشتر گناهان انسان مربوط به غیبت، تهمت و دروغ بوده که از زبان جاری می‌شود.

وی با اشاره به حکمت‌ها و خطبه‌های ارزشمند نهج‌البلاغه گفت: عمل به فرموده‌ حضرت علی(ع) امری مهم در جامعه اسلامی است و باید بیشتر خطبه‌ها و حکمت‌های این کتاب ارزشمند را در بین جامعه تشریح و تبیین کنیم.

خطیب جمعه موقت ملایر با بیان اینکه حضور مردم در مراسم شب‌های قدر در شهرستان ملایر چشمگیر بود، عنوان کرد: باید روزهای عمرمان نیز مانند شب‌های قدر پر از معنویت باشد.

وی با اشاره به اینکه اصل و فلسفه روزه‌داری به یاد فقرا بودن است گفت: ما باید پیرو مولایی باشیم که به دو قرص نان و لباس کهنه‌ای قناعت می‌کرد.

فاضلیان در ادامه با اشاره به هفته عفاف و حجاب از 21 تیرماه تصریح کرد: بخشی از عفت، پوشش بانوان است و برای زن این افتخار نیست که خود را در برابر چشم نامحرمان قرار دهد.

وی با اشاره به الگوگیری زنان و مردان ما در پیروی از اهل بیت(ع) بیان کرد: باید ارزش‌های اسلامی هر چه بیشتر در جامعه احیا شود.

امام جمعه موقت ملایر در ادامه ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم شهرستان در راهپیمایی روز قدس گفت: ملت ایران امسال پررنگ‌تر از گذشته در این راهپیمایی شرکت کرده و به دشمنان نشان دادند مردم فلسطین تنها نیستند.

وی بیداری امروز ملت‌های مسلمان را الگوگیری از انقلاب اسلامی دانست و افزود: با وحدت در کشورهای اسلامی باید پوزه اسرائیل را به خاک مالید.

فاضلیان روز قدس را نماد استکبارستیزی ملت‌ها دانست و گفت: روز قدس تنها دفاع از فلسطین نیست بلکه روز حمایت از اسلام و ملت‌های مستضعف در مقابل مستکبران است.

وی خاطرنشان کرد: ملت مظلوم فلسطین بیش از 60 سال است در مقابل رژیم غاصب اسرائیل مقاومت کرده و انشاءالله به زودی شاهد پیروزی مردم فلسطین و آزادی قدس شریف خواهیم بود.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :