تابناک : تجدید میثاق با آرمان های شهدا از برنامه های هميشگي هفته بهزیستی مي باشد كه در اين روز انجام گرفت
کد خبر: ۶۰۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹ 11 July 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی همزمان با اولین روز از هفته بهزيستي مزار شهدا با حضور مديركل بهزیستی استان مرکزی و اعضای شورای معاونين غبارروبی و عطر افشانی شد. در این مراسم با ذکر فاتحه و نثار گل یاد و خاطرات رشادتهای شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی را گرامی داشتند و با آرمان های بلند امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا میثاقی دوباره بستند.

رفیعی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی دراین آیین عنوان کرد : مجاهدت و ایثار و شهادت طلبی، ایمان و ولایت مداری ملت ایران موجب پیروزی رزمندگان سپاه اسلام گردیدواین مجاهدت ها و ایثار محدود به یک زمان و مکان و محدوده خاص نیست بلکه جهاد و ایثار فرهنگی مربوط به همه زمانها و مکانها و با همین حرکت است که می توان در برابر استبداد ، تجاوز ، خیانت و خباثت هاایستاد.

رفیعی اضافه کرد: امروز ثمره آن ایستادگی ها نه فقط پیروزی جمهوری اسلامی و پیشرفت و تعالی ایران اسلامی بلکه بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی و ایستادگی در برابر حاکمان جبار و مزدوران قدرتهای استعمارگر است، امروز موفقیت و پیروزی و ایستادگی و مجاهدت ملتهای مسلمان الگو گرفته از همین شهدای دوران دفاع مقدس است.

شرکت‌کنندگان در این آیین با نثار شاخه‌های گل بار دیگر با آرمان‌های والای شهدای انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند و با غبارروبی قبور مطهر شهدا و گلباران مزار مطهر آنان یاد و خاطره حماسه‌سازی‌ها و ایثارگری‌های شهدای والامقام را گرامی داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :