دیدار رزمندگان و مشارکت آنان در فعالیت های فرهنگی و هنری از اهداف برگزاری این همایش می باشد.
کد خبر: ۶۱۴۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷ 01 June 2018

به گزارش «تابناک یزد»، رئیس مجمع عالی بسیج شهرستان مهریزگفت: هدف از برگزاری این همایش به عوان محفل انس و مودت یادگاران هشت سال دفاع مقدس هست و رزمندگان دور هم جمع می شوند نه تنها باعث نزدیکی بیشتر آنان به یکدیگر خواهد شد بلکه باعث افزایش فعالیت های آنان و حضور مستمر در برنامه های ورزشی و فرهنگی خواهد شد و همچنین باعث می شودرزمندگان با مسائل روز آشنا شوند.

 

محفل انس و مودت یادگاران دفاع مقدس در مهریز +عکس
غلامرضا نصیری افزود:علاوه بردیداری که انجام می شود شورای مشورتی دفاع مقدس تشکیل شده است و چاپ کتاب نقش مردم شهرستان مهریز در دوران دفاع مقدس و کتاب گنجینه دفاع مقدس تدوین و گردآوری مطالب آنهاحاصل این همایش ها بوده است.
در این همایش، سردار فرهنگ دوست از فرماندهان دفاع مقدس ، گوشه هایی از رشادت های رزمندگان شهرستان مهریز در هشت سال دفاع مقدس را بیان کرد و گفت:همه مجاهدت ها در 40ساله انقلاب اسلامی وظیفه شرغی برای خدمت رسانی به مردم بود که با محوریت ولایت محقق شد.

محفل انس و مودت یادگاران دفاع مقدس در مهریز +عکس


وی ادامه داد: تنها مرجع اصلی انقلاب که ملاکهای شخص با بصیرت را به طور کامل بیان میکند مقام معظم رهبری است و ما نیز باید به ایشان نگاه کنیم و گوش به فرمان ایشان باشیم و سخنانشان را خوب حلاجی کرده و عمل کنیم و به شخص یا جناح دیگر توجهی نداشته باشیم چون این دولت ها گذراست و هدف اصلی حفظ انقلاب و نظام است.
شهرستان مهریز بیش از 2500نفر رزمنده و یادگاردوران دفاع مقدس دارد.

 

 

 

//خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :