همزمان با سراسر کشور، آزمون ورودی استعدادهای درخشان و نمونه دولتی مقطع متوسطه دوم با شرکت 6 هزار و441 دانش آموز روز جمعه دراستان البرز برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۴۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶ 01 June 2018

به گزارش تابناک : خسرو ساکی مدیرکل آموزش و پرورش البرز در حاشیه بازدید از مراکز آزمون گفت: آزمون ورودی دبیرستان دوره دوم استعدادهای درخشان و نمونه دولتی برای سال تحصیلی 98-97 اجرا شد تا دانش آموزان مستعد شناسایی شوند.
وی اظهار داشت: در این آزمون 3 هزار و 228 دانش آموز پسر و 3 هزار و 213 دانش آموز دختر برای برای ورود به دبیرستان های دوره دوم متوسطه استعدادهای درخشان و نمونه دولتی در مهلت مقرر ثبت نام کردند.
ساکی یادآور شد: آزمون ورودی دبیرستان های استعدادهای درخشان و نمونه دولتی البرز در 26 حوزه در نواحی چهارگانه کرج و شهرستان های ساوجبلاغ و نظرآباد برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دبیرستان های استعدادهای درخشان و نمونه دولتی از 28 فروردین 97 از طریق سامانه نام نویسی م به نشانی azmoon.medu.ir آغاز و در 8 اردیبهشت ماه به پایان رسید، خاطرنشان کرد: تعداد داوطلبان در این آزمون نسبت به سال گذشته نیز رشد داشت.
وی تصریح کرد: کارت ورود به جلسه آزمون نیز از 7 خرداد ماه 97 از طریق پایگاه اینترنتی ثبت نام آزمون به نشانی azmoon.medu.ir دراختیار داوطلبان قرار گرفت.
ساکی بیان داشت : مسئولیت برگزاری این آزمون را در استان البرز 300 نفر از عوامل اجرایی، نظارتی و امنیتی بر عهده داشتند.
استان البرز 460 هزار دانش آموز دارد.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی