کد خبر: ۶۱۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶ 14 July 2015
اسدالله بادامچیان به خبرگزاری آنا می گوید: روزنامه‌های اصلاح‌طلب، شرق و آرمان و آفتاب را ببنید؟ روشن است که قضیه‌اش چیست؟ اصلا ایشان برای چه این حرف را زده است؟ پروژه دارد که این حرف را می‌زند.
بنابراین بحثی در اینجاست، ما می‌گوییم چرا این افکار را دارید؟ چرا جلسه ریاست‌جمهوری را دارید به هم می‌زنید؟ چرا تحمل ندارید وقتی همه در جلسه آمدند به گونه‌ای حرف بزنید که قدر مشترکات مطرح شود.
 یک جوری حرف می‌زنید که تحریک شوند. ما هم اگر متانت‌مان را از دست می‌دادیم و یکباره 50 نفر بیرون می‌آمدیم، آیا بد نبود؟ قبول کنید که کار زشتی کرده است. کاری که آقای قدرت‌الله علیخانی کرد خوب بود. کسی حرفی زد؟

چرا اسم‌شان را اصلاحات می‌گذارند، اصلاحات از زمان مشروطه آقای ملکم خان، آقای فتحعلی آخوندزاده و امثال آنها مطرح شد که مقابل دین باشد. می‌خواستند اصلاح کنند که در جامعه دین نباشد.

رضاشاه هم می‌گفت که می‌خواهم اصلاحات کنم. می‌گفت ما اصلاحات همایونی می‌کنیم. حالا هم اینها می‌گویند اصلاحات. حالا آنها اول بگویند که می‌خواهند چه چیزی را اصلاح کنند؟ اصلاح اباعبدالله است؟ اگر این است که شما می‌دانید نتیجه‌اش چیست؟ چرا آمریکا و انگلیس برای شما کف می‌زنند؟ آنها چرا از اصلاح طلبان حمایت می‌کنند؟ چرا خانم کلینتون، آقای بوش و آقای اوباما از آنها حمایت می‌کنند؟ این خط است.

 با همه این قضایا معتقدیم که کشور متعلق به همه است و اینها هم حقوق شهروندی دارند. حرفشان را بزنند، ملت هم اینها را خوب می شناسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :