سرمربی تیم وزنه‌برداری حفاری:
سرمربی تیم وزنه‌برداری ملی‌حفاری با ابراز رضایت از عملکرد این تیم در لیگ‌های جوانان و بزرگسالان کشور، گفت: همیشه در لیگ برتر به دنبال بهترین نتیجه بوده‌ایم و امسال نیز در رده‌سنی جوانان هدف‌مان کسب عنوان قهرمانی و در لیگ برتر بزرگسالان به دنبال قرار گرفتن در یکی از رده‌های اول تا سوم است.
کد خبر: ۶۲۶۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰ 04 July 2018

فراز رامهرمزی درخصوص عملکرد این تیم در هفته اول لیگ برتر بزرگسالان کشور، اظهارکرد: باتوجه به اردوی کوتاه مدتی که برای حضور در لیگ برتر داشتیم، خوشبختانه به آن‌چه می‌خواستیم رسیدیم و در پایان هفته اول پس از تیم خوب و پرمهره بیمه رازی در رده دوم قرار گرفتیم.

وی با بیان این‌که امسال 50 درصد تیم بومی است، عنوان کرد:‌ در هفته نخست به جز یکی دو وزنه‌بردار تیم که از آمادگی لازم برخوردار نبودند، سایر نفرات عملکرد رضایت‌بخش و خوبی داشتند و در نهایت نتیجه قابل قبولی به دست آوردیم.

سرمربی تیم وزنه‌برداری ملی‌حفاری گفت: میانگین سنی وزنه‌بردارن تیم ما پایین است و بیشتر نفرات‌مان به تازگی از رده سنی جوانان به بزرگسالان آمده‌اند. ما علاقه‌مند هستیم که این جوانان بیشتر میدان ببینند تا برای سال‌های آینده تیم خوب و منسجمی برای قهرمانی آماده‌ کنیم.

وی درباره حضور حفاری در لیگ برتر بزرگسالان کشور پس از یک‌ سال وقفه نیز خاطرنشان‌کرد: سال گذشته سیاست باشگاه این بود که در لیگ شرکت نکنیم ولی امسال مسوولان باشگاه تصمیم گرفتند که در هر دو لیگ جوانان و بزرگسالان حضور داشته باشیم و ما نیز تابع سیاست‌های باشگاه هستیم و تلاش‌مان مطرح شدن وزنه‌برداران استان و کمک به وزنه‌برداری خوزستان و کشور است.

رامهرمزی با بیان این‌که حفاری هر زمان در لیگ حضور داشته، تلاش کرده است تا بهترین نتیجه را به دست آورد و جواب اعتماد مسوولان باشگاه را بدهد، عنوان کرد: در 12 سالی که سرمربی حفاری بوده‌ام، همیشه عِرق باشگاه را داشته‌ام و همیشه تلاش من و همکارانم مطرح شدن بیشتر خوزستانی‌ها در وزنه‌برداری کشور و کسب بهترین نتیجه در لیگ بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که باتوجه به این‌که هفته اول لیگ، رکوردگیری تیم‌ملی برای تعیین نفرات اعزامی به جاکارتا نیز محسوب می‌شد، این موضوع چقدر در سطح رقابت‌ها تاثیر گذاشته بود؟ گفت: رقابت بیشتر در اوزان بالا بود و ورزشکاران رقابت تنگاتنگی داشتند و همین سطح مسابقات را بالا برده بود.

سرمربی تیم وزنه‌بردرای ملی‌حفاری در پاسخ به این سوال که آیا امسال در رده سنی بزرگسالان نیز می‌توانید روی سکو باشید؟ گفت: تمام تلاش‌مان کسب بهترین نتیجه است؛ امیدوارم پس از یک سال وقفه‌ بتوانیم تیم منسجمی داشته باشیم و یکی از رده‌های اول تا سوم را کسب کنیم.

وی که هدایت تیم حفاری در لیگ برتر جوانان را هم بر عهده دارد، درباره رقابت این تیم در هفته اول لیگ جوانان نیز عنوان کرد: رقابت خوبی داشتیم و توانستیم در رده نخست قرار بگیریم. 10 تیم در این مسابقات حضور دارند و تمام تیم‌ها بازیکنان خوبی دارند ولی رقابت بیشتر بین تیم ما و نور همدان است. ورزشکاران ما در هر دو رده سنی جوانان و بزرگسالان خوب ظاهر شدند و تلاش می کنیم در رده جوانان به قهرمانی برسیم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: وزنه برداری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :