مدير سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان يزد در فراخواني از مسئولين هيات‌هاي مذهبي استان دعوت كرد تا اسناد مرتبط با هيئات مذهبي را در اختيار گنجينه اسناد ملي استان قرار دهند.
کد خبر: ۶۲۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴ 16 July 2015
به گزارش تابناک یزد "محمد رضا ملك ثابت" با بیان این خبر اظهار داشت :  نظر به وظيفه خطير سازمان اسناد و كتابخانه ملي در جمع آوري اسناد تاريخي و اهميت حفاظت و نگهداري از اسناد مربوط به هيآت محترم مذهبي در گنجينه اسناد ملي ايران با هدف شناساندن آرمان‌هاي مردم متدين و انقلابي استان به آيندگان، از هيات‌هاي مذهبي مي‌خواهيم كه نسخه‌اي از توليدات فرهنگي خود را براي ثبت و نگهداري در شرايط ايده‌آل به سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان تحويل دهند.

وي افزود: فايل صوتي و تصويري سخنراني‌ها و مداحي‌ها، اطلاعيه‌ها، برنامه‌هاي هيات، نشريات، بولتن‌هاي خبري، كتيبه‌ها، عَلَم‌ها و عكس‌هاي قديمي و كليه اسناد توليدي و حتي مكاتبات هيات در شمار اسناد قابل نگهداري به حساب مي‌آيد كه مسئولان هيات مي‌توانند آنها را در اختيار گنجينه اسناد ملي استان قرار دهند.

مدير اسناد ملي استان در ادامه به مسئولان هيات‌هاي مذهبي نيز پيشنهاد داد كه مكاني از هيات با شرايط امن و ايمن را به آرشيو اسنادشان  اختصاص دهند كه در اين رابطه نيز كارشناسان سازمان براي همكاري و ارائه مشورت در اين زمينه‌ها آمادگي دارند.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :