رئیس سازمان دانش‌آموزی استان یزد:
رئیس سازمان دانش آموزی استان یزد از برگزاری بیستمین دوره اردوهای تشکیلاتی پیشتازان یزد خبر داد.
کد خبر: ۶۳۵۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱ 26 July 2018

 حسینعلی ملانوری در بازدید مشترک مسئولان سازمان دانش آموزی و جمعیت هلال احمر استان یزد از اردوهای مهارت آموزی دانش آموزان استان یزد از برگزاری بیستمین دوره اردوهای تشکیلاتی اعضای پیشتاز سازمان دانش اموزی استان یزد خبر داد و اظهار داشت: این اردو با همت اداره کل آموزش و پرورش و معاونت پرورشی و فرهنگی و برای اولین بار با همت و مساعدت جمعیت هلال احمر استان برگزار شد.

وی عنوان کرد: در این دروه از اردوها تلاش شد از ظرفیت سایر تشکل‌های دانش آموزی از جمله جمعیت هلال احمر استان استفاده مطلوب شود که در این راستا همکاری‌های هلال احمر و معاونت جوانان آن شایسته قدردانی است.

ملانوری ضمن ابراز خرسندی از نگاه ژرف‌اندیش هلال احمر به فعالیت های اجتماعی و تربیتی در حوزه نوجوانان و جوانان، بیان کرد" موفق شدیم چهار روز اردو با حضور ۵۰۰ نفر از دانش‌آموزان عضو تشکیلات پیشتازان برگزار کنیم.

رئیس سازمان دانش آموزی استان یزد ادامه داد: همکاری و همدلی و ارتباط تنگاتنگی که میان هلال احمر و آموزش و پرورش وجود دارد، به طور قطع دستاوردهای خوبی به دنبال خواهد داشت.

وی بیان کرد: اگر امروز دانش آموزان در تخصصی ورود پیدا می کنند، نگاه نباید فقط گذراندن زمان باشد بلکه نگاه باید تربیت انسان‌های بزرگی باشد که می توانند حتی جان همنوعان خود را نجات دهند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان یزد عنوان کرد: شرکت کنندگان در این اردو در پنج مهارت اصلی صف جمع، امداد و نجات کمک‌های اولیه و مخابره جهت با نقشه خوانی، تولید و اجرای فریادهای شادی، مهارت‌های ساخت پروژه و اجاق های صحرایی به صورت تیمی و در مهارت های رژه حمل مصدوم مخابره با دست چوب و سوت بیرامید، ساخت دکل دیده بانی و ساخت پل میمون با هم به رقابت می پردازند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :