مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: این سازمان از فعالیت‌های قرآنی در سطح استان حمایت خواهد کرد.
کد خبر: ۶۳۵۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱ 27 July 2018

حجت الاسلام سید محمدشریف حسینی کوهستانی در دیدار با فعالان قرآنی و مسئولان مؤسسات قرآنی استان یزد اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی تنها سازمان در سطح کشور است که بودجه و اعتبارات اختصاص یافته به قرآن را به مؤسسات و اتحادیه‌های قرآنی واگذار کرده است.

وی عنوان کرد: اگر بودجه‌هایی که به مؤسسات قرآنی اختصاص یافته به خود آنها واگذار شود، بدون شک می‌توانند فعالیت‌های قرآنی را به بهترین شکل ممکن برنامه ریزی کنند و به طور قطع نتایج بهتری نیز دریافت خواهند کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد از اداره کل ارشاد اسلامی استان یزد نیز خواست: بودجه‌های قرآنی را به اتحادیه‌ها و مؤسسات قرآنی واگذار کند تا مشخص باشد که چه مقدار اعتبار به این مؤسسات اختصاص یافته تا بتوانند برنامه ریزی درستی داشته باشند.

وی، یکی دیگر از مسئولیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی را استقرار دبیرخانه رسیدگی به امور مؤسسات قرآن و عترت دانست و بیا کرد: این دبیرخانه، امور و فعالیت‌های مؤسسات را پیگیری می‌کند.

حسینی کوهستانی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی یزد از فعالیت‌های قرآنی در استان حمایت می‌کند، افزود: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد تحول همه جانبه در حوزه قرآنی در استان و حضور و فعالیت مسئولان در این عرصه باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود از ثبت نام حدود هزار و ۸۰۰ نفر در طرح اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در یزد خبر داد.

وی بیان کرد: تاکنون تعداد زیادی از افرادی که در طرح اعطای مدارک تخصصی و رسمی حافظان قرآن کریم ثبت نام کرده اند، گواهینامه‌هایی در حد لیسانس و فوق لیسانس دریافت کرده اند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :