مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از دفاع مقدس به عنوان پایه‌ای برای جریان‌های مختلف هنری نام برد.
کد خبر: ۶۳۶۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴ 29 July 2018
 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از دفاع مقدس به عنوان پایه‌ای برای جریان‌های مختلف هنری نام برد.

به گزارش مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، علیرضا درویش نژاد در دیدار با فرمانده سازمان بسیج ادارات و دستگاه‌های اجرایی سپاه انصارالحسین (ع) همدان از سپاه به عنوان نهاد بسیار تاثیرگذاری در ۸ سال دفاع مقدس نام برد و گفت: بعد از دفاع مقدس هم سپاه پاسداران با جریان فرهنگ سازی وارد عرصه خدمت شد.

درویش نژاد از دفاع مقدس به عنوان پایه‌ای برای جریان‌های مختلف هنری نام برد و عنوان کرد: سینمای دفاع مقدس حوزه‌ای شناخته شده است؛ با این حال در این بخش حدود ۱۰ درصد از واقعیت‌ها ارائه شده؛ در حالی که دفاع مقدس جلوه‌های نابی دارد که شاید هنوز به آن توجه نشده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان پیوند هنر و دفاع مقدس با نگاه علمی و هنری را از وظایف ذاتی وزارت ارشاد دانست و گفت: ترویج اندیشه‌های امام (ره) و ارزش‌های دفاع مقدس عامل ماندگاری انقلاب اسلامی است.

فرمانده سازمان بسیج ادارات و دستگاه‌های اجرایی سپاه انصارالحسین (ع) نیز در این دیدار با تاکید بر ظرفیت‌های فرهنگی همدان، گفت: بسیج هنرمندان در بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری، فعالیت‌های قابل توجهی دارد.

سرهنگ احد امیری عنوان کرد: برای برگزاری رویداد‌های بزرگ فرهنگی و هنری استان‌هایی انتخاب می‌شوند که تاثیرگذاری و ظرفیت لازم را داشته باشند و همدان در این زمینه پایلوت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :