رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بهاباد از راه‌اندازی سه مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای آزاد در بهاباد خبر داد و گفت: نقش و اهمیت آموزش‌های مهارتی در بسترسازی اشتغال جوانان و کاهش معضل بیکاری موثر است.
کد خبر: ۶۳۶۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶ 30 July 2018

سیدیحیی حسینی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بهاباد از راه‌اندازی سه مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: افتتاح این سه مرکز در دستور کار فنی و حرفه‌ای شهرستان قرار گرفته است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بهاباد با بیان اینکه 118 هزار و 676 نفر ساعت در سه بخش ثابت شهری برادران و خواهران در دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای شرکت کردند افزود: در سه بخش ثابت شهری (مرکز برادران و خواهران) به میزان 118 هزار و 786 نفر ساعت معادل 475 نفر دوره - سیار شهری (پایگاه‌های مقاومت وسطح شهر) به میزان 20 هزار و 981 نفر ساعت معادل 151 نفر دوره و روستا 38 هزار و 788 نفر ساعت معادل 157 نفر دوره‌ است.

وی  بر برگزاری دوره‌‌های  آموزشی در مرکز فنی و حرفه‌‌ای  بهاباد  تاکید و خاطرنشان کرد: کل دوره‌های آموزشی در این مرکز 178 هزار و 445 نفر ساعت معادل 784 نفر دوره‌ است که از این تعداد 321 نفر زن و 463 نفر مرد در دوره‌های برگزار شده  مرکز شرکت کرده مجموعا تعداد 536 نفر به آزمون  پایان  دوره  معرفی و موفق به دریافت گواهی نامه مهارت شده‌اند و بقیه بعد از اتمام دوره آموزشی به آزمون معرفی‌ می‌شوند.

حسینی به برگزاری آزمون تعیین صلاحیت حرفه‌ای کارگران صنعت ساختمان و قالی‌بافی اشاره کرد و گفت‌: در آزمون تعیین صلاحیت حرفه‌ای کارگران در بهاباد تعداد 45 نفر ثبت نام کردند که همگی موفق به دریافت پروانه صنعت ساختمان و قالی‌بافی شده‌اند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :