فرماندار شهرستان بندر عباس با مهم ارزیابی کردن این پروژه ها در رشد فضای آموزشی شهرستان گفت: با توجه به وضعیت موجود، تسطیح، آماده سازی و حصارکشی محوطه مدرسه از اولویت برخوردار بوده و پیمانکار پروژه باید این مهم را به صورت جدی پیگیری کند.
کد خبر: ۶۵۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۳ 23 July 2015
به گزارش تابناک، احمد پویافر در بازدید از پروژه های در حال ساخت شهرک پیامبر اعظم(ص)، جدیت و پیگیری مسئولین امر را در سرعت بخشیدن به اتمام پروژه هاخواستار شد.


 
 در این بازدید مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس با ارائه گزارشی از روند اجرای پروژه گفت: درحال حاضر دو پروژه مدرسه ابتدایی که به همت اداره کل راه و شهرسازی استان در حال احداث می باشد که یک پروژه پیشرفت فیزیکی 97 درصدی داشته، ولی پروژه دیگر نیازمند پیگیری و توجه مسئولین می باشد تا به موقع آماده شود.

سید هادی حسینی افزود: تاکنون 1700دانش آموز دختر وپسر در مقطع ابتدایی در شهرک پیامبر اعظم (ص)نام نویسی شده اند ،واین دانش آموزان نیازمند فضای آموزشی مناسب می باشند.

وی خاطرنشان کرد: در صورت تامین اعتبار ساختمانهای فوق همگی تا پایان شهریور ماه سال جاری تکمیل و برای شروع سال تحصیلی94 آماده بهره برداری خواهد بود.

احمد پویافر در ادامه از نزدیک پروژه های آموزشی شهرک پیامبر اعظم (ص) را نیز بازدید کرد و روند پیشرفت این پروژه ها را مورد ارزیابی قرار داد.

 وی ضمن تاکید بر تحویل تمامی پروژه تا اواخر شهریور ماه، دستورات لازم را به منظور طرح مشکلات این مدارس در شورای آموزش وپرورش و پیگیری اعتبارات مورد نیاز صادر کرد.

همچنین فرماندار شهرستان بندر عباس با مهم ارزیابی کردن این پروژها در رشد فضای آموزشی شهرستان گفت: با توجه به وضعیت موجود، تسطیح، آماده سازی و حصارکشی محوطه مدرسه از اولویت برخوردار بوده و پیمانکار پروژه باید این مهم را به صورت جدی پیگیری کند.

گفتنی است آموزش و پرورش ناحیه دو بندر عباس امسال میزبان بیش از 42هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی می باشد و ستاد پروژه مهر این مدیریت با تشکیل کمیته های مختلف در صدد است که فضای مناسب و با نشاطی برای دانش آموزان با همکاری مسئولین فراهم کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
خدا قوت جناب فرماندار عزیر و پر تلاش هرمزگان
لطفا فکری به حال شهرک پیامبر اعظم کنید که مردم خیلی گرفتارند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :