حسین ویسمرادی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان روانسر گفت:یکی از مطالبات مردم شهرستان روانسر ساخت بیمارستان است که زمین رایگان تهیه و بعد از مراحل مختلف اکنون در حال پیمان سپاری است و نیاز است سرعت عمل و همت مضاعفی صورتب گیرد..
کد خبر: ۶۷۱۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۶ 24 October 2018

حسین ویسمرادی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:نبود پزشکان متخصص و نبود پزشک سونوگرافی یکی از دیگر مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان روانسر است که در این راستا محدودیت های فراوانی در ارائه خدمات به شهروندان داریم و موجب نارضایتی آنان شده است.

 وی خاطر نشان کرد:این شهرستان در بخش های کشاورزی ، صنعت و گردشگری ظرفیت ها ، پتانسیل و استعدادهای بالقوه ای دارد که اگر بتوانیم آنها را بالفعل کنیم بخش عمده ای از مشکل بیکاری حل خواهد

فرماندار شهرستان روانسراظهار داشت:مردم شهرستان روانسر 52 درصد در بخش کشاورزی ، 33 درصد در بخش خدمات و گردشگری و 15 درصد نیز در بخش صنعت و معدن فعالیت دارند.

ویسمرادی تصریح کرد:در بخش گردشگری اقدامات خوبی صورت نگرفته و نتوانسته ایم اعتبارات دولتی مناسب را تزریق و بخش خصوصی را نیز مشارکت دهیم و زمینه ماندگاری هر چه بیشتر مسافرین را فراهم کنیم و این امر نیازمند حمایت و تلاش بیستر است.

وی ابراز داشت:یکی دیگر از مشکلات این شهرستان حادثه خیز بودن محورهای مواصلاتی است که نیاز به تعریض ، بهسازی و روکش و ایمن سازی دارند و تعریض شش کیلومتر از محور روانسر – پاوه حدفاصل روستای بدراباد تا سه راهی پاوه ، جوانرود و روانسر بسیار مهم و ضروری است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :