زنگ هفته کتاب و کتابخوانی در مدرسه عشایری شهید هاشمی نژاد شهرستان خاتم نواخته شد.
کد خبر: ۶۷۸۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳ 12 November 2018

محمد محمودی معاون عمرانی فرماندار شهرستان خاتم در مراسم نواختن زنگ کتاب و کتابخوانی گفت: بهترین راهکار برای توسعه فرهنگی جامعه ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین مردم به ویژه دانش آموزان است.

محمودی با بیان اینکه والدین و آموزش و پرورش نقش کلیدی جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین دانش آموزان دارند افزود: نهادینه کردن عادت مطالعه در جامعه و بویژه در میان دانش آموزان به معنای تلاش برای علاقه‌مند کردن آن‌ها به مطالعه است و باید مطمئن باشیم با روی آوردن دانش آموزان به مطالعه اثرات قابل ملاحظه ای را در جامعه خواهیم دید.

در ادامه یوسف محمودی سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان خاتم با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه اظهار داشت: خواندن، دریچه ورود به شهر علم و دانش است و باید اهمیت مطالعه کتاب برای همه ی افراد جامعه و بویژه دانش آموزان روشن شود.

محمودی با برشمردن ضرورت‌های مطالعه برای دانش آموزان، نوجوانان وجوانان افزود: آینده کشور متعلق به افرادی است که اهل مطالعه و به دنبال کسب علم و دانش باشند.

شایان بذکر است مراسم نواختن زنگ کتاب و کتابخوانی به صورت نمادین با حضور جمعی از مسئولان در دبستان عشایری شهید هاشمی نژاد شهرستان خاتم به صدا در آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :