وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص حادثه ممسنی گفت: تا استیفای کامل حقوق همکار جراح‌ مان که به عقیده ما وظیفه‌اش را به خوبی انجام داده است، کارمان را به قوت انجام خواهیم داد.
کد خبر: ۶۸۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۶ 29 July 2015
به گزارش تابناک یزد،  وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص حادثه ممسنی گفت: تا استیفای کامل حقوق همکار جراح‌ مان که به عقیده ما وظیفه‌اش را به خوبی انجام داده است، کارمان را به قوت انجام خواهیم داد.  

دکتر فروغ رزمجو از پزشکان بیمارستان نورآباد ممسنی روز چهارم مرداد  به وضعیت فردی که در یک نزاع خانوادگی چاقو خورده بود، رسیدگی می کرد که فردی با عنوان بازپرس برای پیگیری موضوع به بیمارستان مراجعه کرد و با پزشک جراح درگیر شد و این امر منجر به بازداشت پزشک معالج شد.

دکتر هاشمی گفت : دستگیری این پزشک بی مورد بوده است لذا موضوع به اطلاع رئیس قوه قضائیه رسید و ایشان هم دستور رسیدگی سریع به موضوع را صادر کردند.

وزیر بهداشت با تأکید بر اینکه جامعه پزشکی نیاز به حمایت دارد گفت: رسیدگی به این پرونده موجب پیشگیری از این نوع اتفاقات می‌شود و از آنجا که کار پزشکی در ارتباط با جان مردم است، طبیعی است که تعرض به حقوق آن ها تعرض به سلامتی مردم محسوب می‌شود.

نورآباد مرکز شهرستان ممسنی و این شهرستان در فاصله 158 کیلومتری غرب شیراز واقع شده است.


خبرگزاری صدا وسیما
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :