امام جمعه سلماس:
امام جمعه سلماس گفت: مردم باید امیدوار باشند چرا که قطعا از این وضعیت سخت اقتصادی عبور کرده و روسیاهی برای دشمنان و عاملان این جنگ سخت اقتصادی خواهد ماند.
کد خبر: ۶۸۳۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵ 23 November 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت الاسلام سید محمد موسوی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی و سیاسی جمعه سلماس اظهار داشت: بسیج از دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده که پس از جنگ هشت ساله، خدمات فراوانی برای نظام انجام داده که کاملا قابل ملموس است.

وی ادامه داد: امروزه امنیت کشور در سایه از جان گذشتکی بسیجیان بوده و باید در گرامیداشت یاد و خاطره آنها از هیچ تلاش مضاعف نکرد.

امام جمعه سلماس بیان کرد: وحدت کلمه پیروزی مسلمانان در برابر دشمنان بوده چراکه با وحدت می توان در مقابل تمامی توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرد و مسلمانان باید وحدت خود را حفظ کنند.

وی افزود: امروزه دشمنان با تفرقه‌افکنی در بین قومیت‌ها سعی دارد تفرقه ایجاد کنند و ملت آگاه ایران با حفظ وحدت خود این برنامه دشمن را خنثی کرده و آن را به فرصتی برای پیروزی تبدیل می‌کنند.

موسوی ادامه داد: مردم باید امیدوار باشند چرا که قطعا از این وضعیت سخت اقتصادی عبور کرده و روسیاهی برای دشمنان و عاملان این جنگ سخت اقتصادی خواهد ماند.

وی افزود: باید با صبر بیشتر از مسئولان حمایت کرده تا آنها نیز به راحتی این وضعیت را مدیریت و برنامه‌هایی برای مهار این وضعیت اتخاذ کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :