مدیر مسجد مقام و مراسم مسجد مقدس جمکران از برگزاری مراسم های شادباش و مدیحه سرایی به مناسبت سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) در مسجد مقدس جمکران خبر داد.
کد خبر: ۶۸۳۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۳ 25 November 2018

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام یاسین حسین آبادی درخصوص برنامه های مسجد مقدس جمکران ویژه هفدهم ربیع الاول، عنوان کرد: به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت باسعادت پیامبر ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی(ص) و امام صادق(ع) میعادگاه منتظران با برنامه های جشن و شادباش از زائران میزبانی می کند.

مدیر مسجد مقام و مراسم مسجد مقدس جمکران با تاکید براینکه این برنامه ها با محوریت وحدت بین اهل سنت و شیعیان اجرا می شود، تصریح کرد: دراین راستا شنبه شب، سوم آذرماه مراسم جشن و مدیحه سرایی همراه با سخنرانی، ویژه آقایان در مسجد امام علی(ع) و برای بانوان در مسجد فاطمه زهرا(س) برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: همزمان به هفدهم ربیع الاول (یکشنبه، چهارم آذرماه) بعد از نماز ظهر و عصر ویژه برنامه ولادت پیامبر(ص) و امام صادق(ع) همراه با مراسم سخنرانی و مولودی خوانی در مسجد امام علی(ع) اجرا می شود.

حسین آبادی در پایان بیان کرد: مطابق معمول مناسبت ها، چایخانه مسجد مقدس جمکران در هفدهم ربیع الاول برای پذیرایی از زائران فعال است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :