استاندار ایلام؛
استاندار ایلام در جلسه ساماندهی امور جوانان خواستار رفع مشکلات جوانان و معضلات اجتماعی آنان با کار میدانی و عملیاتی شد.
کد خبر: ۶۸۴۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵ 26 November 2018

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان ایلام با موضوع «پیشگیری از آسیب های اجتماعی» با حضور استاندار، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی مدیر کل ورزش و جوانان استان و دیگر اعضای ستاد در محل استانداری برگزارشد.

به گزارش تابناک ایلام ؛قاسم سلیمانی دشتکی در جلسه ساماندهی امور جوانان اظهار کرد: وقتی ما با مشکلی حاد رو به رو هستیم باید با کار انقلابی، خارج از برنامه های روزمره با برنامه ریزی درست و به موقع و با تلاش جهادی نسبت به رفع آن اقدام کنیم.

وی با اشاره به مشکلات اجتماعی که جوانان درگیر آن هستند افزود: بحث خودکشی، نزاع های فردی و اجتماعی، بیکاری از جمله مسائل مبتلا به جوانان استان است و برای رفع این معضلات بایست به میان آنان رفت و با کار میدانی، جهادی و عملیاتی نسبت به رفع این مشکلات اقدام نماییم.

نماینده عالی دولت در استان به مطالعات متعددی که در زمینه آسیب های اجتماعی در استان صورت گرفته اشاره کرد و گفت: امروز وقت اجراست و بایست از حوزه تئوری خارج شویم چراکه مطالعات زیادی تاکنون در این حوزه صورت گرفته است و بایست در عمل به آن موضوعات پرداخت.

وی خواستار فعالیت جهادی و عملیاتی مدیران و حضور آنان در صحنه مبارزه با آسیب های اجتماعی شد و خاطر نشان کرد: با ورود به میان مردم و جوانان و ارائه راهکارهای مناسب و فرهنگ سازی نسبت به رفع این مشکلات از بین جوانان اقدام کنیم.

استاندار ایلام بیان داشت: بسیاری از خانواده ها با تعداد افراد بیکار بالا با مشکلات متعددی رو به رو هستند و باید در این رابطه با یک اقدام جهادی و انقلابی به سمت فرهنگ سازی مناسب برای رفع این مشکلات برویم.

وی در ادامه ضمن اینکه از مدیران خواست تا از سیستم سنتی مدیریت فاصله بگیرند، ابراز داشت: این شیوه ی مدیریتی را یک ربات هم به خوبی می تواند انجام دهد، مدیران باید از حالت سنتی جدا شوند و از یک موجود بی عاطفه و بی احساس که فقط تابع برنامه باشد فاصله بگیرند چرا که همه ما انسانیم، عاطفه داریم ، عقل داریم و می توانیم برنامه ها را جا به جا و به روز کنیم و به دنبال حرکت و تکاپو تلاش باشیم و منتظر دستور خاصی هم نباشیم.

معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی نیز در این نشست با بیان اینکه توان جوانی و ذهن خلاق جوان برای رسیدن به اهداف بزرگ مورد نیاز است، افزود: البته دولت نسبت به جوان گرایی نگاه مثبت دارد و در این راستا همه دستگاه ها همراه با سازمانهای مردم نهاد باید پای کار بیایند.

دکتر نوذری با اشاره به اینکه باید نسبت به تهدیدها و استفاده از فرصت ها در مبحث امورات جوانان توجه داشت گفت :تلاش شود تا آسیب ها به حداقل برسند و به بهترین وجه از فرصت ها برای جوانان استفاده کرد .

معاون سیاسی امنیتی گفت :در این راستا برنامه ها و‌طرح هایی جهت ساماندهی و جلوگیری از آسیب های اجتماعی و سیاسی و ایجاد نشاط و امید در سطح جامعه در دست اجرا داریم ./م

برچسب ها: جوانان ، معظلات ، مشکل ، رفع
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :