کد خبر: ۶۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۰ 22 February 2015
در آستانه نوروز سال 1394 و آغاز سفرهاي نوروزي، پیش فروش اينترنتي بليت اتوبوس‌های بین شهری  از 10 اسفند ماه سال‌جاري و پيش‌فروش حضوری بليت اتوبوس‌‌ها در استان البرز از 17  اسفندماه و همزمان با سراسر کشور آغاز مي‌شود.
قاسم باقری، مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان البرز گفت: با توجه به در پیش بودن ایام تعطیلات نوروزی و به منظور رفاه حال کاربران بخش حمل و نقل جاده‌ای و فراهم کردن شرایط سفر برنامه‌ریزی شده برای مردم، پیش فروش اینترنتی بلیت اتوبوس برای سفرهای نوروزی از 10 اسفند آغاز می‌شود .
وی افزود: علاوه براین از 17  اسفند ماه نیز درکنارفروش اینترنتی، فروش حضوری بلیت‌های اتوبوس نیز در دفاتر فروش بلیت سطح شهر و همچنین دفاتر شرکت‌های حمل ونقلی در پایانه شهید کلانتری آغاز می‌شود.
به گزارش ایسنا وی ادامه داد: مسافران برای تهیه اینترنتی بلیت اتوبوس برای سفر های نوروزی می‌توانند به سایت www.payaneh.ir مراجعه نمایند و بلیت مورد نیاز خود را تهیه کنند  همچنین برای فروش حضوری بلیت نیز 58  مرکز در سطح استان در نظر گرفته شده است.
باقری افزود: برای جابجایی مسافران نوروزی دو هزار و 570دستگاه وسایل نقلیه مسافری، شامل اتوبوس، مینی بوس و سواری  تامین و تجهیز شده‌اند.
مدیر کل جمل ونقل و پایانه‌های استان البرز با بیان اینکه، این اداره کل با تشکیل ستاد نوروزی و اتخاذ تمهیدات لازم برای جابجایی مسافران در ایام نوروز و برنامه‌ریزی مناسب برای فراهم کردن شرایط سفر ایمن و روان برای مسافران اقداماتی را در دست اجرا دارد،گفت: هماهنگی با نهادهای ذی‌ربط و انجمن های صنفی بخش حمل ونقل به منظور ارائه خدمات مناسب و ایمن به مسافران، كنترل و نظارت محسوس و نامحسوس بر فعاليت شركت‌ها و رانندگان و نحوه سرويس‌دهي به مسافران ، از جمله اقداماتی است که در این خصوص انجام می‌شود.
باقری همچنين در نظر گرفتن ابزارهايي همچون صندوق‌هاي انتقادات و پيشنهادات، براي برقراري ارتباط با مسافران و بهره‌گيري از سامانه پیام کوتاه به شماره 3000143 براي دريافت نظرات و مشكلات احتمالي استفاده‌كنندگان از وسايل‌نقليه عمومي از ديگر تدابير انديشيده شده در اين راستا ذکر کرد.
وی ابراز درپایان گفت:امید با هماهنگی و تلاش تمام دست اندرکاران ستاد نوروزی، هموطنان بتوانند با آرامش خاطر سفرهای نوروزی خود را انجام دهند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی