مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت: روستاهای ییلاقی و صعب العبور نگران تامین سوخت سه ماهه پایانی سال خود نباشند.
کد خبر: ۶۹۳۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۲ 23 December 2018

 بلاغ، حسینعلی طالبی در گفت‌گو با خبرنگار ما با بیان اینکه ۶۵ درصد سوخت در مناطق سردسیر و دوردست تامین شد، اظهار کرد: ۲۲ میلیون لیتر نفت تاکنون در مناطق سردسیر و دوردست مازندران توزیع شد.

وی افزود: ۲۲ هزار خانوار در مازندران واجد شرایط برای دریافت سوخت هستند و سوخت رسانی همچنان ادامه دارد.

طالبی ادامه داد: با برنامه ریزی انجام شده تدابیری برای سوخت رسانی مطلوب به مناطق سردسیر و برف گیر، قبل از شروع فصل سرما انجام شده است و روستاهای ییلاقی و صعب العبور نگران تامین سوخت سه ماهه پایانی سال خود نباشند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری افزود: آن دسته از مصرف کنندگان که از نفت سفید استفاده می‌کنند با کالا برگ اعلام شده در نوبت دوم به شماره ۵۲۰، ۳۲۰، ۲۲۰ و ۱۲۰ و مقدارهر قطعه کالابرگ ۵۰۰ لیتر، نسبت به دریافت و ذخیره سازی سوخت خود از فروشندگی‌های مربوطه اقدام کنند و این کار را به ماه‌های پایانی سال موکول نکنند.

وی با بیان اینکه اعتبار کالا برگ اعلام شده تا پایان وقت اداری ۱۵ بهمن ماه است، گفت: مردم برای دریافت سهمیه نفت خود به فروشندگی‌ها و تعاونی‌های روستای خود مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :