مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به اینکه اگر در وجود یک راهدار عشق به خدمت‌رسانی نباشد، نمی‌تواند در این شغل سخت دوام بیاورد اظهار کرد: امروز مردم با ناملایمات این شغل تا حدودی آشنا هستند و می‌دانند کمک به مسافرانی که در شرایط سخت در راه مانده‌اند، چقدر دشوار است.
کد خبر: ۶۹۴۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰ 23 December 2018
مصطفی پناهنده گفت: پایگاه‌های راهداری و راهدارخانه‌ها در راه‌های استان همدان در حد امکانات موجود تجهیز شده‌اند.

به گزارش فارس، پناهنده در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و روز راهدار با اشاره به سختی کار راهداران در ایام سال به ویژه فشردگی کار‌ها در ایام مختلف یادآور شد: تمام راه‌های مواصلاتی استان به همت نیرو‌های راهداری نگهداری می‌شود تا ضمن حراست از سرمایه‌های ملی، ایمنی تردد برای استفاده‌کنندگان از راه را فراهم کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان راهداری را از مشاغل سخت و طاقت‌فرسا عنوان کرد و گفت: مظلومیت کار این قشر پنهان مانده است، اما نتیجه آن برای همه آشکار است.

وی ادامه داد: حضور راهداران در جاده‌ها آرامش‌دهنده و اطمینان‌بخش رانندگان و مسافرانی است که از آن مسیر عبور می‌کنند و در صورت نبود راهداران ضربات سنگینی بر جاده‌ها و مسافران وارد می‌شود.

پناهنده با تأکید بر اینکه پیش از آغاز فصل سرما تمهیدات لازم برای راهداری زمستانی در طول راه‌های حوزه استحفاظی استان انجام شده است، تأکید کرد: پایگاه‌های راهداری و راهدارخانه‌ها در طول راه‌های استان در حد امکانات موجود تجهیز شده‌اند تا در فصل زمستان به مسافران جاده‌ای خدمات و سرویس‌دهی مناسب ارائه شود.

در این نشست همچنین هاشم مظاهری به نمایندگی از صنف رانندگان کالا به بیان دغدغه‌ها و مشکلات این صنف پرداخت و از مسئوولان خواست نگاهی جدی به مطالبات این قشر داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :