امام جمعه شهرستان مهریزگفت: شهرستان مهریز باید در حفظ و حراست از منابع طبیعی پیش قدم و الگو باشد.
کد خبر: ۶۹۶۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴ 29 December 2018

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه شهرستان مهریز از مجموعه اداره منایع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان بازید و با پرسنل این اداره دیدار و گفتگو کرد.

امام جمعه شهرستان مهریز ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های پرسنل این اداره گفت: حفظ و احیاء منابع طبیعی در زمان کنون از اهمیت بسزایی برخوردار است و باید احادیث و فرمایشات رهبر معظم انقلاب در راستای حفظ و حراست از منابع طبیعی شهرستان به کار گرفت.

وی افزود: عرصه‌های طبیعی از سرمایه هر کشوری محسوب می‌شود و باید از این سرمایه حفاظت و به صورت اصولی بهره برداری کرد و باید شهرستان مهریز در این امر پیش قدم باشد.

سیدعلی باقری رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهریز در این دیدار به تشریح عملکرد حوزه تحت مدیریت خود و سیمای منابع طبیعی پرداخت و گفت: مهم‌ترین مشکل این اداره کمبود اعتبارات و بعضی از قانون شکنی‌ها است که همکاری بیشتر مردم را می‌طلبد.

باقری ادامه داد: وظایف مهم اداره منابع طبیعی انجام امور فرهنگی و اطلاع رسانی در حفاظت از عرصه‌های منطقه و اراضی ملی است و روحانیت در ترویج فرهنگ منابع طبیعی نقش موثری داشته و حمایت همه جانبه امام جمعه شهرستان را خواستاریم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :