رئیس اتحادیه خواروبارفروش همدان با اشاره به اینکه برای رفع رکود به ویژه در صنف خواروبارفروش توجهی نمی‌شود افزود: رکود در صنف خواروبار به دیگر بخش‌های جامعه نیز تسری می‌یابد و دیگر مشاغل نیز تحت تأثیر قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۶۹۸۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹ 02 January 2019
رضا به‌زارع با بیان اینکه رکود هر روز کشنده‌تر و مزمن‌تر از گذشته می‌شود و دولت نیز تا کنون اقدام خاصی در این حوزه انجام نداده است گفت: تولیدکننده برای تولید محصول نهایی سردرگم است.

به گزارش فارس، به‌زارع با بیان اینکه رکود در بازار کشنده، مزمن و عمیق‌تر از گذشته است اظهار کرد: مردم عادت دارند اجناسی را که خریداری می‌کنند، پس از مدتی با قیمت بیشتری مشاهد کنند که یک فرهنگ غلط در جامعه به حساب می‌آید.

وی افزود: از همین رو وقتی دولت تصمیم می‌گیرد و نرخ معینی برای ارز مشخص شود، در پی آن ثبات ایجاد می‌شود و به همین دلیل رکود نیز به دنبالش خواهد آمد.

رئیس اتحادیه خواروبارفروش همدان با بیان اینکه امروز رکود عمیق‌تر از قبل و بی‌سابقه است تصریح کرد: وقتی رکود ایجاد می‌شود بازار نیز تحت تأثیر قرار می‌گیرد و از فعالیت بازمی‌ایستد.

وی ادامه داد: دولت‌ها در جوامع توسعه‌یافته در هنگام رکود، مصرف‌گرایی را ترویج می‌کنند که البته با عقاید ما در تضاد است بنابراین باید برای رفع رکود تدابیر لازمی اتخاذ شود.

به‌زارع با بیان اینکه به دولت تدبیر و امید از ابتدا دل بسته بودیم خاطرنشان کرد: دولت از همان ابتدا تمرکز خود را بر کاهش تورم معطوف کرد، اما در زمینه کاهش رکود توفیقی نداشت.

وی با اشاره به اینکه رکود به حد اعلای خود رسیده و تبعات جبران‌ناپذیری به دنبال دارد گفت: امروز تولیدکننده برای تولید محصول نهایی سردرگم است چراکه از فروش آن اطمینان کامل ندارد.

رئیس اتحادیه خواروبارفروش همدان با بیان اینکه در حوزه مواد غذایی نیز اگر محصولی تولید شود و به فروش نرسد قابل استفاده نخواهد بود اظهار کرد: حتی حبوبات نیز حداکثر یک سال ماندگاری دارند.

به‌زارع با بیان اینکه دولت امتیازات قابل توجهی دارد و توفیقاتی در بخش‌های مختلف حاصل شده است تصریح کرد:، اما در بخش رکود باید به دولت نمره منفی دهیم که نتوانسته است این مشکلات را برطرف کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :