عمليات تعريض محور مواصلاتي سيمرغ به بهمنير تا پايان سالجاري انجام مي شود
کد خبر: ۶۹۹۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳ 03 January 2019

سرپرست معاونت عمراني استانداري مازندران با اشاره به اينکه روند اجرايي پروژه هاي عمراني در شهرستان ها را به صورت جدي پيگيري مي کنيم ، گفت: به منظور خدمات رساني به مردم خوب مازندران ، تعريض محورهاي مواصلاتي شهرستان ها سرعت مي گيرد.

آريادفترمازندران ، مهدي رازجويان که صبح امروز به اتفاق فرماندار و مديران ادارات شهرستان سيمرغ از محورهاي مواصلاتي سيمرغ به جويبار، سيمرغ به بابل و سيمرغ به بهمنير بازديد کرده بود ضمن بررسي آخرين روند اقدامات انجام شده در اين محورها، نسبت به تسريع روند عمراني پروژه ها تاکيد کرد.

رازجويان در بازديد از محور سيمرغ به جويبار طي گفت و گويي اظهار داشت: مقرر شد پيمانکار اين پروژه ظرف 2 روز نسبت به تعريض پل محدوده روستاي بيزيکي اقدام و بتن ريزي مورد نياز را نيز انجام دهد.

وي با اشاره به اينکه پيمانکار در محور سيمرغ به بهمنير نيز مشغول فعاليت بوده، گفت: عمليات تعريض اين محور مواصلاتي تا پايان سالجاري انجام مي شود.

رازجويان از اجراي پروژه عمراني در محور مواصلاتي سيمرغ به بابل خبر داد و گفت: در حال حاضر مصالح مورد نياز آماده بوده و پيمانکار از هفته آتي کار خويش را شروع خواهد کرد.

سرپرست معاونت عمراني استانداري مازندران تصريح کرد: با بازديد از محورهاي مواصلاتي در شهرستان ها روند اجرايي پروژه هاي عمراني را به جد پيگيري خواهيم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :