کد خبر: ۷۱۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸ 03 August 2015


رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز، به عنوان عضو شورای سیاستگذاری و تدوین اساسنامه سیاست های فرهنگی کشور انتخاب شد.

خانم دکتر اکرم حضرتی در انتخابات اخیر سومین اجلاس رؤسای کمیسیون های فرهنگی و اجتماعی شوراهای اسلامی و مراکز استانهای کشور که در تهران برگزار شده بود، با اکثریت آرا به عنوان عضو این شورا انتخاب شد.

انتخاب وی در این شورا کمک شایانی به ارتقای توان نیروهای علمی و متخصص در حوزه سیاستگذاری فرهنگی منجر خواهد شد که در آن با اعمال دغدغه ها و نیازهای فرهنگی کشور می توان نسبت به ترسیم افقی روشن برای تداوم فعالیت های فرهنگی و هنری امیدوار بود.

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، با تبریک انتخاب شایسته دکتر اکرم حضرتی به عنوان عضو این شورای سیاستگذاری ابراز امیدواری می کند که این فرصت بتواند زمینه ارتقای فرهنگی کشور را در سطح کلان فراهم نماید.

دکتر اکرم حضرتی دارنده مطالعات دکتری و عالیه در حوزه مدیریت فرهنگی است که تاکنون یادداشت ها و مقالات معتبر در نشریات مختلف کشور از وی منتشر شده و به نضج دیدگاه های جدید در این حوزه و در سطح کلان انجامیده است.

وی در انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تبریز به عنوان عضو این شورا انتخاب و طی دو دوره انتخابات داخلی شورا به عنوان رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تبریز انتخاب شده است.

تلاش برای تدوین برنامه جامع فرهنگی شهر، ارائه پیوست فرهنگی برای طرح های فنی و عمرانی شهر و سایر موارد که به ارتقای فرهنگی تبریز می انجامد، از جمله اقدامات وی در مدت دو سال حضور در شورای اسلامی شهر تبریز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :