معاون حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان گفت: طرح ساماندهی حمل و نقل مسافری روستایی با مشارکت دهیاری‌ها در استان همدان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۷۱۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰ 04 August 2015

معاون حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان گفت: طرح ساماندهی حمل و نقل مسافری روستایی با مشارکت دهیاری‌ها در استان همدان اجرا می‌شود.

به گزارش فارس، مصطفی پناهنده در جمع خبرنگاران با اشاره به ساماندهی حمل و نقل مسافری روستایی در استان همدان اظهار کرد: این طرح در دو فاز اجرا می‌شود به طوری که در فاز نخست شناسایی رانندگان پلاک شخصی مسافربر روستایی و در فاز دوم ثبت نام از متقاضیان با مشارکت دهیاری‌ها و شرکت‌های حمل و نقل مسافر انجام می‌شود.

وی افزود: در راستای پیاده‌سازی زیر سیستم رانندگان حمل و نقل مسافر روستایی در سیستم جامع کارت هوشمند به رانندگان این ناوگان مهلت یک ساله داده شده است.

معاون حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان تصریح کرد: دارا بودن مدرک تحصیلی پایان دوره ابتدایی یا دوره تکمیلی نهضت سواد آموزی برای انجام فاز سوم، صرفاً در روستاهای خارج از حریم شهرهای استان لازم است.

وی تأکید کرد: متقاضیانی که تمایل به اخذ کارت هوشمند روستایی و استفاده از تسهیلات در نظر گرفته شده دارند، باید پرونده خود از دفاتر پیشخوان محل ثبت نام اخذ کنند.

پناهنده بیان کرد: پس از اخذ پرونده و تکمیل اطلاعات و ارائه مدارک برای اخذ کارت هوشمند روستایی مدارک باید به انجمن صنفی رانندگان بخش مسافری استان تحویل شود.

وی در پایان توضیح داد: انجمن صنفی رانندگان مستقر در همدان آماده پذیرش پرونده‌های تکمیل شده است و شماره تلفن 08132542652 نیز آماده پاسخگویی به سؤالات متقاضیان است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :