مدیرکل امور اتباع ومهاجرین خارجی خراسان‌رضوی خبر داد:
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان‌رضوی از تمدید مهلت توزیع کارت آمایش مرحله دهم و تمدید روادید اتباع افغانستان (طرح خانواری) در این استان خبر داد.
کد خبر: ۷۲۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۲ 06 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از ایرنا محمد عجمی افزود: طرح توزیع کارت‌های آمایش مرحله دهم برای چهارمین بار در سال جاری و تا ١٦ مردادماه تمدید شد.

وی گفت: این طرح که تا ٣١ تیرماه سه مرحله تمدید شده بود با پیگیری‌ها و رایزنی‌های انجام شده از ١١ تا ١٦ مردادماه دوباره تمدید شده است.مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان‌رضوی اظهار کرد: اتباع افغانستان که دارای کارت‌های آمایش مرحله نهم هستند طی این مدت با مراجعه به دفاتر کفالت سطح شهر می‌توانند کارت‌های آمایش مرحله دهم را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه ١٥٠هزار تبعه خارجی دارای کارت آمایش و مدارک اقامتی در این استان هستند افزود: از این تعداد تاکنون ٦٥درصد کارت‌های آمایش مرحله دهم را دریافت کرده‌اند.

وی همچنین از تمدید اعتبار روادید اتباع افغانستان خبر داد و گفت: اعتبار روادید این افراد که طی چند سال اخیر در طرح شناسایی اتباع فاقد مجوز شرکت کرده

و روادید دریافت کرده‌اند از سوم مرداد برای مدت چهار ماه تمدید می‌شود.عجمی از صدور معرفی‌نامه برای ثبت‌نام دانش آموزان افغانستانی در مدارس خراسان‌رضوی خبر داد و گفت: اتباع افغانستانی فاقد مجوز می‌توانند از ١٢ تا ١٦ مردادماه با مراجعه به اداره کل امور اتباع این استان برای ثبت‌نام فرزندان خود در مدارس معرفی‌نامه دریافت کنند.

هم‌اکنون بیش از ١٥٠هزار تبعه افغان دارای مجوز و مدارک اقامتی و همین تعداد اتباع خارجی نیز به‌صورت غیرمجاز در این استان وجود دارند.

تعداد دانش‌آموزان دارای مدارک اقامتی در استان نیز ٦٠ هزار نفر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :