استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به ارسال سومین مرحله کمک های مردمی این استان به مناطق سیل زده گلستان، گفت: 80 تن مواد غذایی و لوازم اقامت موقت به این مناطق ارسال شد.
کد خبر: ۷۲۹۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴ 28 March 2019
کمک‌های مردمی ارومیه به مناطق سیل زده گلستان ارسال شد

 به گزارش تابناک آذربایجان غربی محمد مهدی شهریاری  ارسال کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده استان گلستان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از شروع وقوع سیل در استان‌های گلستان و مازندران به دستگاه‌های عضو شورای مدیریت بحران استان ابلاغ شد تا آمادگی خود برای ارسال کمک‌ها اعم از مردمی و لجستیک را به همتایان خود در این دو استان اعلام کنند، افزود: متعاقب فراخوان اعلامی مبنی بر جمع‌آوری کمک‌های مردمی جهت سیل زدگان استان‌های شمالی کشور، این موضوع با استقبال گسترده اقشار مختلف مردم، خیرین و شرکت‌های مطرح سطح استان مواجه شد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای کمک های مردمی به مناطق سیل زده گلستان محموله ای از کمک‌های بشردوستانه از سوی شهرداری ارومیه به همراه 500 میلیون ریال پول نقد به گلستان ارسال شد.

استاندار آذربایجان‌غربی افزود: بر اساس بررسی‌های احصاءشده اقلام مورد نیاز جهت ارسال شامل آب معدنی، انواع کنسرو، شیرخشک، چکمه و پتو، حبوبات، برنج و روغن است .

وی تصریح کرد: این اقلام امروز به وسیله هفت دستگاه کامیون به همراه کارکنان مدیریت شهری ارومیه به استان گلستان اعزام شدند تا اقلام مورد نیاز ظرف ۲۴ ساعت آینده در بین مردم مناطق سیل زده توزیع شود.

شهریاری با اشاره به اخطار سازمان هواشناسی به منظور بارندگی در چند روز آینده در آذربایجان‌غربی، اظهارکرد: ضمن حفظ آمادگی دستگاه‌ها در داخل استان برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی آمادگی کامل وجود دارد و تمامی مشکلات احصاء و در حال رفع و برطرف کردن آنان هستیم که هیچ مشکلی در آذربایجان‌غربی پیش نیاید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :