مشاور عالی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها گفت: تنها راه پیروزی نظام در برابر دسایس سازمان یافته دشمنان تبعیت و پیروی مردم از ولایت مطلقه فقیه است.
کد خبر: ۷۵۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲ 11 August 2015
حجت الاسلام علیرضا مستشاری روز سه شنبه در آیین عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در جمع مردم مومن گیلانغرب افزود: بصیرت سیاسی و ایمان مردم دو عنصر مهم و تاثیرگذاری است که می تواند نظام اسلامی را در برابر تمامی تهدیدهای دشمنان در امان بدارد.

وی اظهارداشت: در طول بیش از سه دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی دشمنان از هیچ تلاش و کوششی برای ضربه زدن به نظام اسلامی دریغ نکردند اما ایمان راسخ مردم و تبعیت و پیروی آنان از ولایت فقیه باعث شد تا بدخواهان این نظام الهی در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام بمانند.

مشاور عالی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها اظهار کرد: در تمام دوران ها فتنه ای برای محک انسانها بوجود آمده است اما فتنه عصر امام جعفر صادق (ع) بسیار بزرگ و عظیم بود و امام با ذکاوت و بصیرت تشییع را نجات داد.

گیلانغرب در غرب استان کرمانشاه بیش از 72هزار نفر جمعیت دارد.

حجت الاسلام مستشاری اضافه کرد: زیرکی و ذکاوت امام صادق مکتب و بنیان شیعه را حفظ و این شجره را محکمتر از قبل کرد.

وی گفت: همه ما امروز وظیفه داریم برای جلوگیری از دچار شدن به هرگونه فتنه ای در سایه بصیرت و تقویت ایمان از دین و آیین و نظام اسلامی حراست و پاسداری کنیم.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :