کد خبر: ۷۵۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳ 12 August 2015

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با بیان اینکه مجموع سیل‌های به وقوع پیوسته در البرز در سال جاری ۳۰ میلیارد تومان خسارت به راه‌های البرز وارد کرده است، گفت: تا کنون اعتبار مناسبی برای بازسازی این راه‌ها اختصاص داده نشده است.

ابوالفضل باقرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه سیل اخیر حدود 2.5 میلیارد تومان خسارت به راه‌های استان البرز وارده کرده است، اظهار داشت: در سیلی که پیش از این اتفاق افتاده بود، خسارات بسیار سنگین‌تر بود که امید است بتوانیم هرچه سریع‌تر این خسارات را برطرف کنیم.

وی افزود: سیلی که اوائل سال جاری اتفاق افتاد بیش از 20 میلیارد تومان خسارت وارد کرده بود، که در مجموع با سیل گذشته تاکنون حدود 30 میلیارد خسارت به راه‌های استان البرز وارد شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با تاکید بر اینکه تاکنون اعتبار مناسبی برای بازسازی این راه‌ها اختصاص داده نشده است، گفت: تلاش کردیم راه‌هارا به گونه‌ای ساماندهی کنیم که عبور و مرور برقرار شود اما اعتبار قابل توجهی تاکنون تخصیص نیافته است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر 70 کیلومتر آسفالت راه‌های شهری و بزرگراه‌ها توسط اداره‌کل راه و شهرسازی استان البرز انجام شده است، خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود تا پایان سال این مقدار به بیش از 100 کیلومتر برسد که آمار خوبی در سطح کشور محسوب می‌شود.

باقرنیا با اشاره به وضعیت ادامه بزرگراه همت در استان البرز، گفت: پیمانکار در حال انجام کار است و بر اساس آخرین بازدیدها پیشرفت خوبی دارد.

وی در مورد اینکه مقرر بود تا پارک جهان‌نما این بزرگراه به بهره‌برداری برسد، تصریح کرد: در صورتی که بزرگراه همت تا پارک جهان‌نما نیز آماده شود، به سبب اینکه به اتوبان دسترسی ندارد، قابل استفاده نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی