کد خبر: ۷۶۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱ 14 August 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد ضرغام خلقی‌پور با اشاره به کمبود سطل زباله در برخی نقاط شهر یاسوج در سایت شهرداری یاسوج در واکنش به این موضوع خبر داد: باتوجه به کمبود سطل زباله در شهر تعداد ۵۰۰ سطل زباله فلزی و ۱۰۰ سطل زباله گالوانیزه مکانیزه خریداری و در نقاط مختلف شهر یاسوج نصب می‌شود.

وی این را هم گفت که در سال گذشته تعداد هزار عدد سطل زباله خریداری و در سطح شهر نصب شد ولی تعداد زیادی از این سطل‌ها توسط برخی‌ها تخریب و تعدادی از آن‌ها نیز به سرقت رفته است.

وی با بیان این که این سطل‌های زباله جدید در مرکز شهر، آبشار، پارک‌های شهر یاسوج نصب خواهند شد، افزود: سطل‌های زباله اموال عمومی هستند و مردم هم باید از آن‌ها در برابر تخریب و صدمه محافظت کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری یاسوج با انتقاد از برخی ناهنجاری‌ها درخصوص اموال عمومی گفت: متاسفانه شاهد هستیم که سطل‌های زباله، شیرهای آب آشامیدنی و امکانات سرویس‌های بهداشتی توسط برخی تخریب می‌شوند و این امر نیازمند توجه بیش از پیش شهروندان به حفظ و صیانت از اموال عمومی است.

خلقی پور با تاکید بر نقد منصفانه از سوی شهروندان گفت: اگر نقد منصفانه باشد می‌پذیریم و از انتقادات و پیشنهادات مردمی استقبال کرده و در جهت پیشبرد اهداف مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج بهره می‌بریم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :