رئیس پلیس راهور اردبیل گفت: ما از مسافران و گردشگران انتظار داریم در وسط و رفوژ فضای سبز استقرار نیافته و به صورت موقت چادر نزنند.
کد خبر: ۷۶۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴ 15 August 2015

رحیم آقامحمدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: همچنان خستگی و خواب‌آلودگی در مسافرت‌های درون و برون شهری یکی از اصلی‌ترین عوامل حادثه‌آفرینی است که انتظار داریم رانندگان با کمترین اضطراب و استرس و خواب‌آلودگی به ادامه سفر خود بپردازند.

وی با بیان اینکه از رانندگان انتظار می‌رود تا هنگام خستگی و خواب‌آلودگی استراحت را بر ادامه سفر مقدم بدانند تا حوادث ناگوار و تلخی در رانندگی‌های برون شهری و درون شهری رخ ندهد، افزود: یکی از کارهای خطرناکی که در برخی از پارک‌ها و بوستان‌های اردبیل شاهد آن هستیم استراحت کردن مسافران در فضای سبز و رفوژ میانی آنها است که قطعا حوادث تلخی را به همراه داشته است.

رئیس پلیس راهور اردبیل با یادآوری اینکه نباید مسافران و گردشگران به چنین اقدامی دست بزنند چرا که در بروز حوادث رانندگی و تصادفات این امر اتفاقات تلخی را به همراه داشته است، تصریح کرد: در کنار رعایت قوانین سفر ایمن باید مورد توجه قرار گیرد تا نشاط و سرزندگی ناشی از سفر سیاحتی و گردشگری به ناراحتی‌های احتمالی منجر نشود.

آقامحمدیان با خطرناک توصیف کردن استراحت برخی از مسافران و گردشگران در وسط دو خودروی پارک شده در بوستان‌ها و پارک‌های شهری گفت: این امر نیز به حوادث تلخ منجر می‌شود که در این زمینه باید تدبیری درست اندیشیده شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :