مدیرحج و زیارت استان بوشهر گفت: شش کاروان زائران بیت‌الله الحرام استان بوشهر بوسیله ۴ پرواز از فرودگاه بوشهر اعزام می‌شوند که نخستین پرواز آن ۲۰ شهریور انجام می‌شود.
کد خبر: ۷۷۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳ 16 August 2015

عبدالرسول رنجبر پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی اعزام حجاج بیت‌الله الحرام استان بوشهر به خانه خدا با بیان اینکه در این استان 23 دفتر زیارتی فعال است اظهار داشت: این دفاتر در اعزام عمره مفرده، عتبات عالیات و مشهد مقدس فعال است.

وی با بیان اینکه سال گذشته یک‌هزار و 28 زائر به عتبات عالیات اعزام شدند گفت: این زائران بوسیله 8 پرواز و همچنین 11 هزار و 487 نفر بوسیله اتوبوس اعزام شدند.

مدیرحج و زیارت استان بوشهر با اشاره به اینکه ماهانه یک پرواز از بوشهر به عراق برای اعزام زائران انجام می‌شود گفت: در 4 ماه نخست امسال شش هزار و 500 نفر بوسیله اتوبوس برای زیارت عتبات عالیات به عراق اعزام شدند.

رنجبر از اعزام عمره مفرده از استان بوشهر خبرداد و گفت: امسال تاکنون سه هزار و 141 نفر زائر از استان بوشهر بوسیله 11 پرواز به مکه مکرمه و مدینه منوره اعزام شده‌اند.

وی، با اشاره به اعزام زائران خانه خدا به حج تمتع بیان کرد: امسال 764 زائر بیت‌الله الحرام در قالب شش کاروان به حج تمتع اعزام می‌شوند.

مدیرحج و زیارت استان بوشهر با بیان اینکه حجاج استان بوشهر بوسیله 4 پرواز اعزام می‌شوند تصریح کرد: 20 شهریورماه نخستین پرواز حجاج از فرودگاه بوشهر انجام می‌شود و مابقی پروازها در روزهای 21 و 22 شهریورماه انجام می‌شود.

رنجبر زمان بازگشت حجاج استان بوشهر را تشریح کرد: روزهای 20  و 21 مهرماه زمان بازگشت حجاج استان بوشهر از جده به فرودگاه بوشهر تعیین شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :