مید علی مرآتی در خصوص مدیریت مصرف برق در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه گفت: مصرف برق در شش ماه نخست امسال، خصوصاً در تابستان سال ۹۸ با اقدامات خوبی که توسط همکارانم، همچنین مشترکین در بخشهای خانگی، تجاری، کشاورزی و صنعتی صورت گرفت به درستی مدیریت شد و هیچ برنامه خاموشی از پیش تعیین شده ای، نه تنها در استان کرمانشاه بلکه در کل کشور نداشتیم، این شرایط مرهون تلاشهای همکاران و مدیریت مصرف مشترکین بخشهای مختلف خصوصا مشترکین صنعتی در ۴ ساعت پیک مصرف بود.
وی افزود: امسال برخلاف سالهای گذشته هر هفته سهمیههایی به شرکتهای توزیع نیروی برق منطقه اعمال میشد که بر اساس آنبر مشترکین نظارت میکردند و خاموشی میدادند، بر این اساس شش ماهه نخست سال، خصوصا تابستان سال ۹۸ را میتوان سال طلایی صنعت برق بر شمرد.
مرآتی در خصوص ارزیابی عملکرد این شرکت خاطر نشان کرد: ما در بخش وصول مطالبات، کاهش تلفات و کاهش خاموشی موفق بودیم، همچنین در فعالیتهای جاری، احداث شبکه ها، اتباع بهینه، عملیات اتفاقات، روشنایی معابر و حوزه خدمات مشترکین در بین شرکتهای تولید جایگاه خوبی داریم و جز دستگاههای خدماترسانی در استان هستیم که در آمارها در ردیف بالای جدول قرار داریم.
مدیر عامل شرکت توزیع برق در ادامه با اشاره به سامانه ۱۲۱ اظهار داشت: سامانه ۱۲۱ روابط عمومی سازمان است که مردم میتوانند در مور اتفاقات و عملیات است و مشترکین برای رفع خرابی با این سامانه تماس میگیرند، این سامانه روابط عمومی است عموم مشترکینی که با این سامانه تماس گرفتند رضایت داشتند.
وی درباره پروژههای قابل اجرا در استان ابراز داشت:ما پروژههای زیادی در دستور کار داریم، اما مهمترین آن پروژه قبض سبز است، بر اساس سیاستهای وزارت نیرو و دستورالعملهای که ما ابلاغ شده از اول مهر قبض کاغذی را حذف و مصرف برق مشترکین از طریق سامانه پیامکی برای آنان ارسال میشود.
مرآتی در پایان از مشترکین دغدغهمند و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق به جهت تلاشهای شبانه روزی قدردانی کرد.