فرماندار خلخال گفت: در سایه همدلی مردم و مسوولان این شهرستان در مسیر توسعه فرهنگی و اجتماعی قرار گرفته است.
کد خبر: ۷۸۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰ 17 August 2015
به گزارش ایرنا ، علی نظری روز دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی خلخال با تاکید بر این که دستیابی به توسعه فرهنگی منطقه بدون وحدت امکان پذیر نیست افزود: به برکت وجود وحدت و یکپارچگی خواسته مقام معظم رهبری در سال جاری در خلخال نمود علنی پیدا کرده است.
وی با بیان این که توسعه هر منطقه نیازمند حمایت و همدلی روشنفکران جامعه از مسوولان دولت است از هدایت های خردمندانه امام جمعه خلخال در حفظ وحدت و یکپارچگی در این شهرستان قدردانی کرد.
او اظهار کرد: به رغم وجود ظرفیت های مهم گردشگری در منطقه به لحاظ نبود زیرساخت های لازم برای جذب گردشگر توسعه صنعت گردشگری به معنای واقعی کلمه در خلخال محقق نشده است.
نظری افزود: صرف افزایش میزان مسافران گذری از خلخال نمی تواند ملاک توسعه گردشگری این شهرستان باشد و تا زمانی که ساز و کار و زیر ساخت لازم از جمله اصلاح راه های ارتباطی و احداث هتل ها و اقامت گاه های رسمی مسافران برای افزایش زمان ماندگاری گردشگران فراهم نشده توسعه گردشگری منطقه دور از انتظار است.
فرماندار خلخال گفت: زمان وفور اعتبارات در دولت گذشته فکری به حال راه های ارتباطی و ایجاد زیرساخت های گردشگری این شهرستان نشده و با شرایط فعلی اقتصادی و محدودیت های اعتباری دولت حل سریع این مشکل پینه بسته خلخال به سرعت امکان پذیر نیست و نیاز به زمان بیشتری دارد.
وی بیان کرد: غیر از راه 27 کیلومتری در حال احداث خلخال به فیروزآباد که در آینده نزدیک افتتاح می شود و نیز راه در حال ساخت اصلی خلخال به درام و منجیل ، سایر راه های ارتباطی شهرستان از جمله راه خلخال به اردبیل ، خلخال به اسالم ، خلخال به پونل ، خلخال به ماسوله و خلخال به ماسال همه از نوع راه فرعی و فاقد مشخصات راه اصلی و ایمن هستند.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :