فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: بعد از گذشت ۳۷ سال از انقلاب اسلامی باید تک تک مردم پاسداری از این انقلاب را همیشه مد نظر قرار دهند چرا که دشمنان دست از توطئه‌چینی بر نمی‌دارند و سعی در تضعیف اعتقادات دینی دارند.
کد خبر: ۷۸۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱ 17 August 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار جلیل بابازاده پیش از ظهر امروز در آئین گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به کشورمان در محل سالن ولایت اردبیل اظهار داشت:‌ سالانه مناسبت‌های بسیار زیادی در رابطه با دفاع مقدس برگزار می‌شود که این برنامه به دلیل اینکه با حضور آزادگان سرافراز همراه بوده از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده چرا که نقش این آزادگان در پیروزی جنگ 8 ساله و سختی‌هایی که آنها برای این انقلاب کشیده‌اند هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران همواره رزمندگان و آزادگان دوران دفاع مقدس را تکریم می‌کنند، گفت: ویژگی انقلاب اسلامی ایران این است که امروز بیشتر از دیروز این نظام و انقلاب باید به اوضاع جامعه توجه داشته باشیم و نگذاریم دشمنان این نظام با تفرقه افکنی و از بین بردن وحدت سعی در خدشه وارد کردن به نظام را داشته باشند.

بابازاده تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال از طرف مقام معظم رهبری سال همدلی و همزبانی نامگذاری شده باید ملت و دولت با وحدت رویه بتوانند این انقلاب را هر چه بیشتر رشد و تعالی بخشیده و پاسخگوی خون شهدا باشند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد:‌ اصل سرمایه‌های این انقلاب مردم، رزمندگان، جانبازان، آزادگان و تمامی اقشار مختلف جامعه هستند که این نظام دینی ثمره تاریخ بوده که خوشبختانه با وجود تمامی تحریم‌ها و فشارها روز به روز این کشور قوی‌تر و منسجم‌تر می‌شود.

وی افزود:‌ بعد از گذشت 37 سال از انقلاب اسلامی باید تک تک مردم پاسداری از این انقلاب را همیشه مد نظر قرار دهند چرا که دشمنان دست از توطئه‌چینی بر نمی‌دارند و سعی در تضعیف اعتقادات دینی دارند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :