کد خبر: ۷۸۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۱ 18 August 2015

امام جمعه رودسر، تلاش مسئولان برای برطرف شدن مشکلات و دغدغه‌های آزادگان را مورد تأکید قرار داد.

خبرگزاری فارس: ضرورت تلاش مسئولان برای رفع دغدغه‌های آزادگان


حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی  در مراسم تجلیل از آزادگان و خانواده‌های آنها به مناسبت 26 مرداد سالروز ورود سرافرازانه آزادگان به خاک میهن اسلامی، اظهار کرد: آزادگان سرافراز قهرمانان کشور هستند.

وی افزود: آزادگان در دوران اسارت شکنجه‌ها و سختی‌ها توسط رژیم بعثی عراق را تحمل کردند و کمر دشمنان را با ایستادگی خود شکستند.

امام جمعه رودسر جامعه را مدیون صلابت، ایستادگی و مقاومت آزادگان ایران دانست و تصریح کرد: ثبت خاطرات آزادگان به عنوان سندهای ماندگار افتخار جامعه اسلامی برای جوانان و آیندگان است.

وی تلاش مسئولان برای برطرف شدن مشکلات و دغدغه‌های آزادگان را مورد تاکید قرار داد و متذکر شد: آزادگان، ایثارگران و شهدا زندگی خود را مردانه برای عزت و بقای ایران اسلامی هدیه کردند بنابراین همه ما مسئولان موظف هستیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه تبیین کرده و برای ارج گذاشتن به ایثارگری‌های آنها از هیچ تلاشی کوتاهی نکنیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران رودسر در ادامه مراسم مذکور با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: مقاومت آزادگان در دوران اسارت سرمشق مردانگی، صلابت و استقامت برای مردم هستند.

رضا غمخوار با اشاره به اینکه پایمردی، مقاومت و ایستادگی آزادگان مملکت را از آسیب‌های دشمنان بیمه کرده است، افزود: به برکت خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان هر روز بر عزت و قدرت ایران اسلامی در جهان افزوده شده است.

وی با اشاره به اینکه رودسر دارای بیش از 700 شهید، 200 آزاده و 2 هزار ایثارگر است، یادآور شد: باید تلاش کنیم تا با برگزاری چنین مراسم‌هایی روحیه ایثار و شهادت‌طلبی در جامعه تقویت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :