کد خبر: ۷۸۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳ 18 August 2015

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری رضوانشهر از برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی در رضوانشهر

منصور هادی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رضوانشهر با اشاره به برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی این شهرستان اظهار کرد: به مناسبت دهه کرامت و سالروز ورود آزادگان سرافراز به مهین اسلامی نمایشگاه صنایع‌دستی در رضوانشهر برپا شده است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات در میدان ولایت بخش پره‌سر دایر است، افزود: این نمایشگاه برای معرفی فرهنگ بومی و صنایع‌دستی منطقه فعالیت خود را آغاز کرده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری رضوانشهر هدف از برگزاری این نمایشگاه را پاسداشت ایام و معرفی فرهنگ و هنر بومی و حمایت از هنرمندان صنایع دستی عنوان کرد.

وی با اشاره به عرضه محصولات و فروش آن به گردشگران، تصریح کرد: فروش صنایع‌دستی به اقتصاد پایدار خانواده روستایی کمک قابل توجهی می‌کند و در ماندگاری گردشگران و غنی‌سازی اوقات گردشگران تاثیر زیادی دارد.

هادی‌پور به اهمیت سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری رضوانشهر اشاره کرد و گفت: سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و غنی‌سازی اوقات فراغت امری مهم است.

وی با تصریح بر اینکه حمایت از تولیدکنندگان صنایع‌دستی در راستای عرضه و فروش محصولات صنایع‌دستی حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: رضوانشهر از جاذبه‌های گردشگری زیادی برخوردار است که با توجه به گردشگرپذیری این شهرستان، سرمایه‌گذاری در این حوزه مهم است.

به گزارش فارس، رضوانشهر در مسیر جاده بندر انزلی به تالش و آستارا قرار دارد و به دلیل نوع پوشش گیاهی و آب و هوا، این شهرستان دارای جاذبه‌های گردشگری و توریستی فراوانی است.

رضوانشهر در هر فصل از سال با طبیعت زیبا و خیره کننده خود گردشگران زیادی را به خود جلب می‌کند و وجود آبشار ویسادار به عنوان پدیده طبیعی و زیبا یکی از جاذبه‌های خیره‌کننده این شهرستان زیبا است.

ییلاق برین و برزکو، سواحل ماسه‌ای مشهور تازه‌آباد، شفارود و نوکنده، جاده پونل به ییلاق ارده و زندانه و دشت‌دومن که از کنار رودخانه خروشان شفارود و آغوش جنگل‌های انبوه امتداد دارد، تنها بخشی از جاذبه‌های خیره‌کننده رضوانشهر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :