رئیس انجمن خیران مسکن‌ساز استان بوشهر:
رئیس انجمن خیران مسکن‌ساز استان بوشهر گفت: در راستای تامین مسکن نیازمندان در شهرها و روستاهای استان بوشهر، انجمن خیران مسکن‌ساز تاکنون ۷۰۰ واحد تحویل داده و ۶۰۰ واحد دیگر آماده واگذاری است.
کد خبر: ۸۰۹۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶ 22 August 2015
حسین شهبازی صبح امروز در نشست بررسی ساخت مسکن ویژه نیازمندان در استان بوشهر با بیان اینکه تامین مسکن محرومان یکی از مهم‌ترین رسالت‌های این نهاد است، اظهار داشت: انجمن خیران مسکن‌ساز با هدف تامین مسکن نیازمندان با مشارکت بانک‌ها، خیران و سازمان راه وشهرسازی فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه تامین مسکن را از مهم‌ترین نیازهای اولیه یک زندگی دانست، تصریح کرد: حل مشکل مسکن که از دغدغه‌های مردم و خانوارهای نیازمند و کم‌درآمد است، تنها با مشارکت خیران و پرداخت وام کم ‌بهره امکان پذیر است.

رئیس انجمن خیران مسکن‌ساز استان بوشهر با بیان اینکه تشکیل این انجمن اقدامی مهم در راستای خدمت‌رسانی به اقشار کم‌درآمد و محروم جامعه است، تصریح کرد: شناسایی خیران و ایجاد بانک اطلاعاتی این افراد از برنامه‌های این نهاد است که از افراد خیر در تمام زمینه‌ها استفاده می‌شود.

شهبازی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه تامین و ساخت مسکن محرومان اظهار داشت: تاکنون 700 مسکن در استان بوشهر ساخته شده و به متقاضیان واجد شرایط واگذار شده است.

وی با بیان اینکه به افراد واجد شرائط تسهیلات ویژه پرداخت می‌شود، گفت: به متقاضیان مسکن در شهرها و روستاها ضمن اینکه 30 میلیون تومان وام کم‌بهره پرداخت می‌شود، کمک‌هایی از سوی خیران برای تسریع در ساخت مسکن پرداخت می‌شود و این در حالی است که سهم متقاضی باید بین 10 تا 20 میلیون تومان است.

رئیس انجمن خیران مسکن‌ساز استان بوشهرخاطر نشان کرد: اکنون 600 واحد مسکونی در شهرها و روستاهای استان بوشهر ساخته شده و آماده واگذاری است.

با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه برای ساخت مسکن محرومان استان بوشهر گفت: بر اساس انعقاد تفاهم‌نامه با نهادهای گوناگون در مدت سه سال یک‌ هزار و 700 واحد مسکونی در استان بوشهر ساخته می‌شود که امسال 444 واحد آن ساخته و تحویل می‌شود.

شهبازی بیان کرد: این واحدها در شهرستان‌های 10گانه استان بوشهر ساخته می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :