کد خبر: ۸۰۹۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۲ 29 December 2019
مدیرکل ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سهولت صدور شناسنامه مکانیزه در این استان از صدور شناسنامه مکانیزه 2 برابر میانگین کشوری در انی استان خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید محمدعلی تقوی در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام گرفته در استان کهگیلویه و بویراحمد جهت تعویض شناسنامه‌های قدیمی و جایگزینی شناسنامه‌های مکانیزه اظهار کرد: تقریبا دو برابر میانگین کشوری این کار در استان صورت گرفته است.
مدیرکل ثبت احوال استان افزود : 76 درصد تعویض شناسنامه‌ها در این دولت بوده که به دلیل تجهیز همه مراکز ثبت احوال استان به چاپگر در این زمینه توفیق داشته‌ایم.
وی با بیان اینکه در گذشته بسیاری از مراکز ثبت احوال در شهرستان‌ها چاپگر اختصاصی نداشتند و کارها برای تعویض شناسنامه به کندی پیش می‌رفت، افزود: در گذشته مجبور بودیم چاپگرها را در هر شیفت صبح و عصر در بین شهرستان‌ها برای انجام این کار جابجا کنیم اما در حال حاضر حتی چاپگر اضافی در ستاد ثبت احوال استان داریم و همین موجب سهولت در تعویض شناسنامه‌ها شده است.
تقوی گفت: در گذشته کار تعویض شناسنامه گاه تا 20 روز طول می‌کشید اما در حال حاضر با ایجاد بسترها این کار به کمتر از دو روز و گاه در طول یک روز انجام می‌شود.
وی با بیان این که تا قبل از این دولت در استان 190 هزار شناسنامه مکانیزه صادر شده بود افزود: این رقم در حال حاضر به 581 هزار شناسنامه رسیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :