امام جمعه خلخال گفت: سد بفراجرد برای شهرستان خلخال حیاتی بوده و باید امسال این پروژه تمام شود.
کد خبر: ۸۳۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴ 25 August 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری عصر امروز به همراه مسئولان شهرستان خلخال در بازدید از عملیات اجرایی سد بفراجرد اظهار کرد: سد بفراجرد خلخال برای مردم این شهرستان حیاتی بوده و باید امسال به اتمام برسد.

وی با اشاره به تامین آب شرب خلخال از محل این سد تصریح کرد: مسئولان شهرستان در حوزه اجرا تلاش کنند که با تامین سریع منابع مالی و تزریق اعتبارات ادامه پروژه را ممکن سازند.

امام جمعه خلخال از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز خواست تا از طریق وزارتخانه پیگیر اهم مشکلات این سد در زمینه اعتبارات باشد تا مردم بهتر از خدمات نظام برخوردار شوند.

در این بازدید جلیل جعفری‌بنه خلخال نیز از اهتمام ویژه و پیگیری شبانه‌روزی برای دو اولویت اصلی شهرستان خلخال یعنی سد بفراجرد و جاده خلخال به فیروز خبر داد و گفت: در طول ماه‌های گذشته با بازدید‌های روزانه مشکلات به مسئولان کشوری اطلاع داده شده تا با تدابیر اندیشیده شده از سوی وزارتخانه نیرو این سد در حداقل زمان برای خدمات‌دهی در حوزه آب شرب و کشاورزی به مردم آماده شود.

در ادامه بازدید فرماندار خلخال نیز سد بفراجرد را اصلی‌ترین هدف تامین آب شرب خلخال در دراز مدت برای شهر خلخال دانست و افزود: در حال حاضر خط انتقال در مسیر روستاهای طولش و خانقاه بفراجرد و خوجین در حال کار است و تصفیه‌خانه این سد نیز به صورت BOT اجرا می‌شود.

علی نظری‌شیخ‌احمد از مسئولان ذی‌ربط استانی نیز خواست تا با تزریق اعتبارات ممکن و حل مشکل مالی پیمانکار و پرداخت مطالبات وی در تکمیل این سد نهایت خدمت به مردم را نشان دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :