دبیر شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: ضروری است تا از عزل و نصب‌های شبانه در فصل کاری در شهرداری اردبیل پرهیز شده و در صورت نیاز با دقت نظر بیشتر این کار به انجام برسد.
کد خبر: ۸۳۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶ 26 August 2015

سلامت صفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: باید هرگونه عزل و نصب در شهرداری منطبق بر توانمندی افراد و همچنین ارزیابی عملکردها و کارنامه‌های آنها باشد و به دور از هرگونه احساس‌گرایی مدیریت‌ها در این مجموعه به شکل توانمند و با یک روند مثبت به انجام برسد.

وی ضرروت تعیین تکلیف پروژه‌های زیربنایی در شهر اردبیل را نظیر پل قدس، پل نیایش، پل ورودی آقاباقر، میدان آیت‌الله مشگینی و خیابان 45 متری سید صدرالدین از حرم تا حرم را بیان کرد و افزود: باید در این زمینه به نحوی عمل کرد تا مردم از اجرای این پروژه‌ها ناامید نشوند.

دبیر شورای اسلامی شهر اردبیل یادآور شد: در کنار سر و سامان دادن به این پروژه‌ها و پرداخت بدهی پیمانکاران شهرداری باید در تملک زمین و سرمایه‌های بین نسلی و ممیزی املاک اقدام ضروری را انجام دهد.

صفری سر و سامان دادن به وضعیت ورودی شهر و دروازه‌ها را یادآور شد و تصریح کرد: برای بهبود این وضعیت و تنظیف‌های عمومی و بهداشت محیط شهری ضروری است تا امر برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری درست به انجام برسد.

وی ادامه داد: در سیاست برون‌سپاری و نگهداری فضای سبز که موفق عمل نشده است و اکثر این فضای سبز به مرگ زودرس دچار شده‌اند باید کارگروه بازرسی تخصصی تشکیل شده و وضعیت به وجود آمده در این حوزه مورد توجه و دقت نظر بیشتر قرار گیرد.

دبیر شورای اسلامی شهر اردبیل پیشنهاد کرد تا استانداردسازی در حوزه عمرانی و خدماتی توسط یک مرجع انجام شده و بخش خصوصی نیز در این زمینه با دقت نظر به الزامات استانداردسازی فعالیت خود را انجام دهد.

صفری زیباسازی محیط و سیمای منظر شهری را به همراه اعمال سیاست‌های کنترلی در کاهش هزینه‌های اجرای پروژه‌ها بیان کرد و گفت: در اتاق فکر شهرداری و مرکز پژوهش و مطالعات شهری باید نوآوری‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفته و سعی شود تا زمینه اجرای کیفی‌تر و مطلوب‌تر پروژه‌ها فراهم آید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :