کد خبر: ۸۳۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۹ 26 August 2015

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: اجرای مطلوب و مناسب پروژه مهر به عنوان یک پروژه ملی نیاز به همکاری همه جانبه و جدی مسئولان دستگاه‌های مختلف دارد.

خسرو ساکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، با اشاره به اجرای پروژه مهر اظهار کرد: در سنوات گذشته بازگشایی مدارس با آغاز سردرگمی و مشکلات و کاستی‌هایی مانند کمبود معلم و امکانات مواجه بود و در این زمینه وزارت آموزش و پرورش در یکی از بهترین طرح‌های خود با عنوان پروژه مهر سعی کرده تا مشکلات مذکور را به صفر برساند.

وی افزود: در راستای اجرای صحیح پروژه مهر و تاکید وزیر آموزش و پرورش در زمینه سازماندهی درست و مطلوب تلاش شده تا با برنامه‌ریزی‌های صحیح و استفاده از راهکارهایی مانند به‌کارگیری معلمان در مقاطع متوسطه اول و دوم و صدور ابلاغ دروس قرآن و ورزش عملکرد خوبی در این زمینه داشته باشیم.

این مقام مسئول استفاده از مدیران مدارس و معاونان برای کاهش ساعت حق‌التدریس را از دیگر برنامه‌ریزی برای اجرای بهتر طرح مهر در البرز عنوان کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود معلمان البرزی با کسری ساعت مواجه نشوند و از تمام ظرفیت نیروی انسانی دارای کسری ساعت استفاده شود.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز درباره زمان صدور احکام رتبه‌بندی معلمان اظهار کرد: طبق تاکید وزیر آموزش و پرورش در سی و دومین اجلاس سراسری مدیران و روسای آموزش و پرورش، احکام رتبه‌بندی تا پایان شهریور ماه سال جاری صادر می‌شود.

ساکی با بیان اینکه بحث تحول بنیادین در برنامه کاری آموزش و پرورش مسیر راه را مشخص کرده است، متذکر شد: تحقق اهداف آموزش و پرورش مبنای کار آموزش و پرورش البرز قرار گرفته است.

وی در پایان با اشاره به عملکرد خوب گروه‌های آموزشی این استان، گفت: برگزاری چشمگیر کارگاه‌های آموزشی در آموزش و پرورش البرز منجر به توانمندسازی و ارتقای مهارت‌های حرفه‌ای معلمان شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی