فرماندار نکا بابیان اینکه شهرستان از عقب ماندگی تاریخی رنج می‌برد، گفت: این شهرستان شاهد محرومیت‌های بسیاری در بخش عمران به‌خصوص عمران روستایی و شهری است.
کد خبر: ۸۳۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱ 27 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر جعفر احمدی در آیین بزرگداشت تجلیل از کارمندان نمونه ادارات نکا که در سالن امیرالمؤمنین شهرستان برگزار شد، شأن و منزلت کارگزاران، دولتمردان و کارمندان نظام جمهوری اسلامی را مقامی ارزشمند و حائز اهمیت دانست، چراکه این قشر با تأسی و الگوپذیری از شهدای دولت جهت خدمات‌رسانی به مردم و کسب رضایت خداوند به‌عنوان عضو فعال جامعه قلمداد می‌شوند.
وی از حسن خلق به‌عنوان یکی از  مهم‌ترین مؤلفه‌های اساسی و بنیادی اخلاق‌مداری اداری یادکرد، که با مدنظر قرار دادن این مؤلفه می‌توان منابع انسانی را مدیریت و به‌درستی  رشد و توسعه کمی و کیفی ارگان‌های دولتی رقم زد.
فرماندار نکا کارآمدی، تکریم ارباب‌رجوع، نظم، سالم بودن، دانش گرایی و عاری از هرگونه فساد و کاغذبازی را از جمله شاخصه‌های نظام اداری سالم و اخلاق مدار در جامعه برشمرد، که می‌تواند در سایه این مؤلفه‌ها اعتماد مردمی را جذب و سرمایه‌های اجتماعی را حفظ کرد.
احمدی گفت: خدمت به مردم یکی از مهم‌ترین و برجسته‌ترین ویژگی‌های اخلاق‌مداری است، در واقع تمام ادارات به‌عنوان یک اصل مدیریتی وظیفه اساسی خدمات‌رسانی و پاسخگویی به مشکلات مردمی را به عهده‌دارند، لذا در جامعه‌ای که امر پاسخگویی در نهادهای مردمی و دولتی حکم‌فرما نباشد قطعاً ارتباط مردم با سازمان‌ها قطع می‌شود.
وی همچنین نظم و ترتیب، امانت‌داری، پیگیری مطالبات و خواسته‌های مردمی را ازجمله ویژگی‌های کارگزاران برتر در هر سازمانی یادکرد، چراکه برای تحقق اهداف سازمانی باید مطالبات و خواسته‌های مردم رسیدگی شود.
وی با اشاره به پروژه‌های بهره‌برداری شده در شهرستان بیان داشت: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های مدون و حمایت دستگاه‌های دولتی در هفته دولت شاهد افتتاح و بهره‌برداری بیش از ۲۵ پروژه عمرانی، خدماتی، بهداشتی با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال در شهرستان نکا هستیم.
احمدی بابیان اینکه شهرستان نکا از عقب ماندگی تاریخی رنج می‌برد، گفت: این شهرستان شاهد محرومیت‌های بسیاری در بخش عمران به‌خصوص عمران روستایی و شهری است، لذا با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و پیگیری‌های به هنگام کارگزاران نظام  به دنبال تحولی شگفت در حوزه شهرستان هستیم.
فرماندار نکا اضافه کرد: برای برون‌رفت شهرستان از محرومیت‌های عمرانی و عقب ماندگی تاریخی منابع اعتباری در اختیار بخش آب و راه قرارگرفته است، چراکه این دو حوزه به‌عنوان اساس و زیربنای شهرستان به شمار می‌آید همچنین با تخصیص اعتبارات  قطعاً پروژه‌های نیمه‌تمام به پایان خواهد رسید.
همچنین در این آیین از ۳۰ کارمند نمونه نهادهای دولتی شهرستان نکا تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :