کرونا مانع گرانی بود!
رئیس سازمان صمت استان اردبیل گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام یافته قرار بر این بود تا قیمت نان در اواخر سال ۹۸ افزایش یابد که به‌دلیل شیوع ویروس کرونا این افزایش به تعویق افتاد!
کد خبر: ۸۴۲۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳ 26 April 2020

به گزارش تابناک اردبیل، قیمت نان در استان اردبیل در آغازین روز ماه مبارک رمضان افزایش یافت و مردم بدون اطلاع قبلی با افزایش قیمت‌ها مواجه شدند.

سخنان عجیب درباره گران شدن نان

رامین صادقی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام یافته قرار بر این بود تا قیمت نان در  اواخر سال ۹۸ افزایش یابد که به‌دلیل شیوع ویروس کرونا این افزایش به تعویق افتاد.

وی افزود: اغلب استان‌ها قیمت نان را در سال گذشته افزایش دادند و در استان اردبیل نیز با توجه به نیاز به افزایش قیمت نان در جهت تامین هزینه‌های جاری نانوایی‌ها طبق تصمیمات اتخاذ شده قیمت نان افزایش یافت.

 
افزایش قیمت نان در آغازین روز ماه رمضان در اردبیل/ درخواست مردم برای نظارت بیشتر بر نانوایی‌ها

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: هزینه‌های جاری نانوایی‌ها در ماه‌های اخیر با توجه به شرایط اقتصادی جامعه افزایش یافته بود که طبق تصمیمات قبلی افزایش قیمت نان مصوب شده و در دی ماه سال گذشته مورد موافقت وزارت کشور نیز قرار گرفته بود که در این ماه اجرا شد.

 رئیس صمت شهرستان مشگین شهر نیز از افزایش قیمت نان در این شهرستان خبر داد و گفت:  قیمت نان لواش ۱۳۰ گرم سهمیه ۲۰۰ تومان و آزادپز 250 تومان، قیمت نان بربری و سنگک ۵۰۰ گرمی سهمیه ۷۵۰ تومان و آزادپز ۱۲۵۰ تومان قیمت نان فطیر ثابت و بدون اعمال تغییر قیمت، نان ساندویچ ۱۰۰ گرمی به قیمت ۳۰۰ تومان عرضه خواهد شد.

وی همچنین از توزیع ویژه اقلام ضروری ویژه ماه مبارک رمضان از جمله برنج،گوشت منجمد، گوشت مرغ  و شکر از امروز در بازار خبر داد.

وی تاکید کرد در صورت مشاهده تخلف و عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور، گرانفروشی و احتکار اقلام ضروری از جمله برنج  با خاطبان برخورد جدی خواهد شد.

 گفتنی است؛ این افزایش قیمت در حالی است که در برخی مناطق استان اردبیل مردم از کیفیت و یا کمبود نان گلایه داشته و به‌ضرورت نظارت جدی مسؤولان به وضعیت نانوایی‌ها و کمیت و کیفیت پخت نان تاکید دارند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
در این وضعیت اسفبار، هردم از این باغ بری میرسد.فقط باید خون گریست.والسلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :