کد خبر: ۸۴۲۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷ 27 April 2020

رئیس مرکز مدیریت راه‌های حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: آمار تردد در روزهای ابتدایی اردیبهشت‌ماه سال‌جاری پس از برداشتن محدودیت‌های تردد بین استانی با افزایش ۱۴ درصدی نسبت به هفته پایانی فروردین‌ماه مواجه بوده است.

مجید مردانی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه آمار تردد در روزهای ابتدایی اردیبهشت‌ماه سال‌جاری پس از برداشتن محدودیت‌های تردد بین استانی با افزایش ۱۴ درصدی نسبت به هفته پایانی فروردین‌ماه مواجه بوده است، اظهار کرد: همچنین در این مدت ورودی خودرو به استان با افزایش ۳۶ درصدی و خروجی از استان با افزایش ۳۳ درصدی مواجه بود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: در این مدت بیش‌ترین سهم تردد با ۸۷ درصد مربوط به خودروهای سبک بود، همچنین خودروهای سبک نسبت به خودروهای سنگین با بیش از ۸۲ درصد سهم ورودی به استان را به خود اختصاص دادند.

وی در ادامه با مقایسه میزان تردد خودرو در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری نسبت به روزهای ابتدایی اردیبهشت سال ۹۸، گفت: میزان تردد در محورها با کاهش ۱۸ درصد روبرو بوده است، همچنین میزان ورودی و خروجی خودرو نیز در این ایام نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش ۳۳ درصدی و ۳۲ درصدی مواجه بود.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :