به ما رای بدهید، کارت بازرگانی شما را تمدید می کنیم!
تابناک: تبلیغات و شیوه های جذب رای در انتخابات مختلف متفاوت است و بر اساس راهبردها و سیاست های نامزدهای آن انتخابات تعریف می شود، بدون شک این شیوه امری طبیعی است ولی زمانی که به جذب آراء از شیوه های غیراخلاقی سمت و سو پیدا کند امری متفاوت است.
کد خبر: ۸۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴ 27 February 2015

به گزارش تابناک اصفهان، انتخابات اتاق بازرگانی در حالی 18 اسفندماه برگزار خواهد شد که نامزدهای مختلف انتخابات برای تصاحب کرسی های اتاق بازرگانی تلاش های مختلفی انجام و از شیوه های مختلف تبلیغی استفاده نموده اند.

در این میان عده ای با گردهمایی ها و عده ای با پیامک های تبلیغاتی و شیوه های مرسوم دیگر به تبلیغات می پردازند، اما شیوه ای غیر اخلاقی در جریان کسب رای انتخابات در حال شکل گیری است که چیزی نیست جز تمدید کارت های اتاق بازرگانی به شرط رای دادن به ائتلاف و نامزدهای خاص.

در جریان انتخابات اتاق بازرگانی اصفهان سه ائتلاف اصلی حضور دارند که پیش بینی ها حاکی از آن است که بیشتر کرسی های اتاق بازرگانی را برعهده خواهند گرفت.

شنیده ها حاکی از آن است سخنگوی یکی از این ائتلاف ها که سخنگو بودن خود را توجه این ائتلاف به جوانان می داند در روزهای اخیر اقدام به تمدید کارت های عده ای نموده، که در جریان انتخابات نتیجه را به نفع خود و ائتلاف حاضر در آن تغییر دهد.

اتاق بازرگانی که با اهداف تأمین امنیت اقتصادی و سرمایه گذاری در کشور، کمک درجهت ایجاد فضای مناسب کسب و کار، کمک درجهت اصلاح ساختارهای اقتصادی کشور است چگونه می تواند میزبان اعضایی باشد که چشم خود را بر روی هیچ ابزاری در جهت کسب رای نمی بندند؟

آیا نتیجه ی رای های پولکی چیزی به غیر از سرنوشت آبکی این اتاق در چهار سال آینده خواهد بود و آیا 1900 نفر از اعضا اتاق اصفهان صندلی های ساختمان میدان فیض را به جریان فاسد پول و قدرت خواهند سپرد؟

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
فرنوش
|
United States of America
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اگه این آقایون دولتی که وقتی ازدولت بیرونشون می کنند یا دولت را برای عرصه ی خدماتشون کم میبینند تشریف فرما نشوند به سمت اتاق های بازرگانی این اتفاق ها نمیفته
کما اینکه درسالیان دورتر که دولت رقیب بخش خصوصی نبود این اتفاقات هم نمی افتاد
خواهشا اقایون محترم که الان دم ازبخش خصوصی میزنند ولی سابقه فعالیت هاشون همیشه دولت بوده دست ازسر این تنها پارلمان بخش خصوصی بردارن خود بخش واقعا خصوصی همونطور که در کل دنیا میبینیم میتونند خودشون ازعهده اتاقهای بازرگانی بربیان
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
این خبر واقعی واقعیه......آقای (م -گ) سخنگو تشکل تو این چند روزه با خیلی ها تماس گرفته و شماره کارت گرفته و کارت ها را تمدید کرده.....این دفعه اول نیست و چهار سال پیش هم همین طور بود.......واقعا تاسف آور
الهه
|
-
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
سلام
گاهی اوقات باید بیشتر تامل و تفکر کرد . این شیوه کار را نباید صرفا به دولتی ها نسبت داد . بلکه این شیوه مختص به افراد رانت خواری است که با ادامه این رویه یک شبه ره صد ساله را طی کردند. افرادی که امروز نه چهره پیر وفرسوده ونه دستهای پینه بسته و خسته دارند. انانی که یک باره صاحب جاه و مقام شده اند . اگر چه همنوز حتی ادبیات جمع را هم ندارند.
بدیهی است این افراد با حمایت های غیبی و تکلیفی که به ایشان شده است به همه عرصه ها وارد شده و جهت تامین منافع شخصی و گروهی از یچ کاری مضایقه نمیکنند. نمونه انها را بسیار دیده ایم . اتاق محل حضور افراد زحمتکش و پر تلاش است . اتاق جای افراد سودجو ،رانت خوار ،فرصت طلب؛ متظاهر ،و....... نیست
کمال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
خدا به داد برسه
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
خسته نباشی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :